Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Eller holder dere det skjult. Jeg personlig syns enkelte ganger det kan være greit å skjule seg litt bak et nick, men har delt det med enkelte... Noen ting er greit at ingen jeg kjenner vet om liksom Har noen opplevd å finne ut hvem et nick tilhører(en venninne) uten at de vet det? kan jo enketl finne ut slikt når man deler hvor man er fra, barnas navn,jobb osv.... I såfall har dere sagt det til den personen?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 jeg deler det ikke. jeg har sagt i fra når jeg har funnet ut at en venninne hadde en bruker.i tilfelle hun ønsker å være anonym her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå