❤lille stjerne❤ Skrevet 5. mai 2012 #8 Skrevet 5. mai 2012 Det er nok ikke et navn som ville kommet med på min liste over favorittnavn, men det er et fint navn og jeg ville ikke hatt noen negative assosiasjoner dersom noen av mine venner kom og sa at deres datter skulle hete det.
OssTre<3 Skrevet 5. mai 2012 #9 Skrevet 5. mai 2012 Syns Lydia hørs så streng ut.. Kanskje fordi vi hadde en rektor som het Lyder på u.skolen og han var mega skummel :/
Major HotLips Houlihan Skrevet 5. mai 2012 #15 Skrevet 5. mai 2012 Lydia Nalen Ha ha, jeg tenkte akkurat det samme!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #17 Skrevet 5. mai 2012 Jeg synes det er et nydelig navn. Jeg kunne absolutt brukt det navnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå