Gå til innhold

Hva synes du om navnet Lydia?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lydia er fint det:-) Internasjonal klang.

Skrevet

Syns det er fint :)

Skrevet

synes også det er veldig søtt :)

Skrevet

Syns det er fint. :)

Skrevet

Nei.. Ikke superfan:)

Skrevet

Det er nok ikke et navn som ville kommet med på min liste over favorittnavn, men det er et fint navn og jeg ville ikke hatt noen negative assosiasjoner dersom noen av mine venner kom og sa at deres datter skulle hete det.

Skrevet

Syns Lydia hørs så streng ut.. Kanskje fordi vi hadde en rektor som het Lyder på u.skolen og han var mega skummel :/

Skrevet

Synes det er veldig fint. Go for it! :)

Skrevet

Lydia Nalen

 

Ha ha, jeg tenkte akkurat det samme! :D

Skrevet

Kjempe koselig!

Skrevet

Jeg synes det er et nydelig navn. Jeg kunne absolutt brukt det navnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...