Gå til innhold

Ordbruken her på forummet (mye suring)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke noe for det, men jeg er ganske ny på dette forummet, og klarer ikke la vær å henge meg opp i ordbruken til enkelte. Syns det er veldig mange ufine svar når jeg leser innlegg (skal innrømme at derfor har jeg ikke skrevet så mange selv). Det er greit at dette er ett forum mest trolig fullt av hormonelle, muggene og sure kvinnfolk, men hvor har høflighet, respekt og forståelse blitt av oppi alt?

Mange av dere (jeg sier ikke alle) henger dere opp i enkelt-ord som blir skrevet, mest trolig i mangel på andre ord som vi andre sure og hormonelle ikke kommer på i farten når vi skriver innlegg og da skriver enkelte en avhandling om det igjen og regelrett skjeller ut hovedinnleggeren pga en bagatell. Har dere så lite å ta dere til med?!

Hva med å tenke litt igjennom før dere svarer eller rett og slett LA VæR å skrive ett svar om det plager dere så voldsomt?

Hjelpes, jeg håper dere ikke har planer om å oppdra barna deres slik dere tydeligvis er oppdratt!

*Dagens utblåsning* Puh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forummet?

Hihi :D

Skrevet

Jepp...ser sånn ut ja...

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

welcome to hell...

;)

Skrevet

Nå er det jo koselig her inne i forhold til hva det har vært..

Men, velkommen inn hit :)

Gjest Miryks
Skrevet

Velkommen, velkommen, du er på god vei til å bli en av de sure (hormonelle) mugne damene her inne!

Enjoy your time :)

Gjest Visten
Skrevet

Skjønner ikke hva du snakker om. Er vel ingen som svarer surt og muggent her inne? Tror du tenker på et annet forum ;)

Skrevet

Om ikke så lenge så blir du også sånn......one of us... ;)

Skrevet

Vi er mange med deg som har skrevet frustrerte innlegg her med samme tema. Det er dessverre stort sett kun useriøse svar å få fra "morrogjengen" som skal ødelegge din tråd, HI. :(

Vil bare si meg helt enig med deg! Jeg kommenterer nesten aldri på dette forum lengre.

Jeg anbefaler småtrollforumene. Her er det mange flotte foreldre man kan få nyttige tips av og som man kan dele erfaringer med. :)

Velkommen som bruker. :)

Skrevet

Ja...alltid en som liker å være litt bedreviten og skrive slike innlegger og tror at dem har kraften til å forandre hele forumet.

....og der kom surmaga svaret du har ventet på, ikke sant hi? :D

Skrevet

Vi er mange med deg som har skrevet frustrerte innlegg her med samme tema. Det er dessverre stort sett kun useriøse svar å få fra "morrogjengen" som skal ødelegge din tråd, HI. :(

Vil bare si meg helt enig med deg! Jeg kommenterer nesten aldri på dette forum lengre.

Jeg anbefaler småtrollforumene. Her er det mange flotte foreldre man kan få nyttige tips av og som man kan dele erfaringer med. :)

Vet du grunnen til det? Det er fordi de fleste er så dritlei av disse type trådene. Uansett hva man sier, så har folk forskjellige meninger, forskjellige måter å uttrykker det på. Noen liker å være frekk i kjeften, andre liker å være mer høfflig. Sånn er det bare.

Skrevet

Jeg sitter her mye for å få ut mitt mugne humør. Dette er hva brukerne skaper det til selv, og det er ikke et kosemose klems forum.

Skrevet

Du er klar over at sannsynligheten er ganske stor for at det er akkurat de samme "flotte foreldrene" du får nyttige råd og tips av inne på småtroll, som svarer deg surt, frekt og surmaga som anonym her inne? ;)

Skrevet

Forummet? Suring? Norskkurs?

Skrevet

Jeg er helt enig med HI. Jeg har vært medlem siden jeg ble gravid for første gang i 2005, og forumet barnimagen er ikke det d engang var. Barnimagen e blitt helt ødelagt av sure og gretne kvinnefolk uten empati. Dette var før et utrolig koselig forum som gjorde at ventetiden ble litt kortet ned. Nå er det rett og slett blitt meget useriøst. Hele forumet burde skiftet navn til kranglesiden, og ikke barnimagen.

Skrevet

Jeg tror faktisk ikke jeg hadde giddi å være her inne så mye hvis vi bare skulle koseprate med hverandre.

Det som er så deilig her inne er at folk snakker fra levra.

Spør du venninnene dine om råd i en sak der du er helt på jordet vil de antagelig pakke inn sannheten for ikke å såre deg, her inne får du vite hvor skapet skal stå.

Skrevet

Du er klar over at sannsynligheten er ganske stor for at det er akkurat de samme "flotte foreldrene" du får nyttige råd og tips av inne på småtroll, som svarer deg surt, frekt og surmaga som anonym her inne? ;)

Det er faktisk helt sant :) Ha ha

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Er merkerlig, det skal surmules over sure, grettene, hormonelle bøllemødre/bøllegravide, men man mååå bare lese, svare og skrive selv her inne ;) Til slutt blir nok alle DiB/BiM damer, det sniker seg inn på en, og det er fint å ha et sted i sitt liv, hvor man kan "slenge fra seg dritten" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...