Gå til innhold

Så da blir det jente!!!!!


Snartmammatil3 <3

Anbefalte innlegg

Hei!!

Har vært på ultralyd idag. Fikk vite at det er ei lita jente som spreller og koser seg der inne. Jordmoren var ikke i tvil, fikk se med egne øyne. Ikke noe mye tass som stakk ut der gitt. Både jeg og pappa følte på oss at det skulle bli jente og det stemte. Følelsen har stemt på mine to forrige også. Så nå er det rosa og rødt som blir fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Min1.baby

Gratulerer så mye.:) Jeg har alltid hatt lyst på jente,men blir ikke skuffet om det blir gutt...desverre mista jeg nå i april..var 12uker på vei...men det er jo bare å prøve på nytt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Hei!!

Har vært på ultralyd idag. Fikk vite at det er ei lita jente som spreller og koser seg der inne. Jordmoren var ikke i tvil, fikk se med egne øyne. Ikke noe mye tass som stakk ut der gitt. Både jeg og pappa følte på oss at det skulle bli jente og det stemte. Følelsen har stemt på mine to forrige også. Så nå er det rosa og rødt som blir fargen.

 

Gratulerer så mye med en liten jente på vei!! Hva har du fra før av da? Jeg skal på ordinær UL førstkommende fredag, og håper mini ikke er sjenert, så kanskje jeg og får vite.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Har vært på ultralyd idag. Fikk vite at det er ei lita jente som spreller og koser seg der inne. Jordmoren var ikke i tvil, fikk se med egne øyne. Ikke noe mye tass som stakk ut der gitt. Både jeg og pappa følte på oss at det skulle bli jente og det stemte. Følelsen har stemt på mine to forrige også. Så nå er det rosa og rødt som blir fargen.

 

Gratulerer så mye med en liten jente på vei!! Hva har du fra før av da? Jeg skal på ordinær UL førstkommende fredag, og håper mini ikke er sjenert, så kanskje jeg og får vite.. :)

Hei!!

Har vært på ultralyd idag. Fikk vite at det er ei lita jente som spreller og koser seg der inne. Jordmoren var ikke i tvil, fikk se med egne øyne. Ikke noe mye tass som stakk ut der gitt. Både jeg og pappa følte på oss at det skulle bli jente og det stemte. Følelsen har stemt på mine to forrige også. Så nå er det rosa og rødt som blir fargen.

 

Gratulerer så mye med en liten jente på vei!! Hva har du fra før av da? Jeg skal på ordinær UL førstkommende fredag, og håper mini ikke er sjenert, så kanskje jeg og får vite.. :)

 

 

Hei!!

Jeg har ei jente på 15 og en gutt på 12. :) Så jeg føler jeg i bunn og grunn er en førstegangsfødende igjen, skal si mye har gått i glemmeboka. Tulla i magen min låg med ryggen til hele tiden. Men snudde seg litt en gang så jordmora fikk tatt et bilde som viser 100 % at det er ei jente. Fikk samme termindato på utralyd som menstermin. Ikke ofte det skjer sa jordmoren!!! Gled deg masse, håper din lille er mer linselus en mi da.

 

Skal inn en tur i uke 28 på ultralyd for å holde øye med en muskelknute, morkaka har lagt seg midt oppå den. Så lenge knuten ikke vokser er det ikke noe farlig. Og skal sjekke hjertet ( kunne ikke se noe galt), men jeg har en onkel som døde bare noen timer gammel. Godt å vite at dem følger en opp.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lita tulle :)

Så spennende å begynne litt på nytt igjen da......jeg gjorde det for to år siden, og det har vært en glede uten like ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥
Hei!! Har vært på ultralyd idag. Fikk vite at det er ei lita jente som spreller og koser seg der inne. Jordmoren var ikke i tvil, fikk se med egne øyne. Ikke noe mye tass som stakk ut der gitt. Både jeg og pappa følte på oss at det skulle bli jente og det stemte. Følelsen har stemt på mine to forrige også. Så nå er det rosa og rødt som blir fargen.
Gratulerer så mye med en liten jente på vei!! Hva har du fra før av da? Jeg skal på ordinær UL førstkommende fredag, og håper mini ikke er sjenert, så kanskje jeg og får vite.. :)
Hei!! Har vært på ultralyd idag. Fikk vite at det er ei lita jente som spreller og koser seg der inne. Jordmoren var ikke i tvil, fikk se med egne øyne. Ikke noe mye tass som stakk ut der gitt. Både jeg og pappa følte på oss at det skulle bli jente og det stemte. Følelsen har stemt på mine to forrige også. Så nå er det rosa og rødt som blir fargen.
Gratulerer så mye med en liten jente på vei!! Hva har du fra før av da? Jeg skal på ordinær UL førstkommende fredag, og håper mini ikke er sjenert, så kanskje jeg og får vite.. :)
Hei!! Jeg har ei jente på 15 og en gutt på 12. :) Så jeg føler jeg i bunn og grunn er en førstegangsfødende igjen, skal si mye har gått i glemmeboka. Tulla i magen min låg med ryggen til hele tiden. Men snudde seg litt en gang så jordmora fikk tatt et bilde som viser 100 % at det er ei jente. Fikk samme termindato på utralyd som menstermin. Ikke ofte det skjer sa jordmoren!!! Gled deg masse, håper din lille er mer linselus en mi da. Skal inn en tur i uke 28 på ultralyd for å holde øye med en muskelknute, morkaka har lagt seg midt oppå den. Så lenge knuten ikke vokser er det ikke noe farlig. Og skal sjekke hjertet ( kunne ikke se noe galt), men jeg har en onkel som døde bare noen timer gammel. Godt å vite at dem følger en opp.:)

 

Hei! Ja, med så mange år siden sist skjønner jeg at det føles som første gang! Godt at du dere fikk undersøkt alt, og det må føles ekstra trygt å bli fulgt godt opp, spesielt med den historien! :) Håper ikke terminen min blir så veldig forskjellig fra terminen jeg har nå, har vært på tidlig UL og vil helst at den skal ha vokst "passe mye".. Spennende blir det i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...