Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Sett: The Holiday, Love Actualla, New years eve, Pretty woma, A walk to remember, The notebook og mange MANGE flere føler ejg har sett de fleste nå, men vil gjerne se en sånn film i kveld. Noen forslag?
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 Oi mye skrivefeil her ser jeg i både overskrift og filmtitler, sorry til de som irriterer seg over slikt
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 12 dates of christmas Honey Save the last dance Music and Lyrics Hvordan bli dumpet på 10 dager Knocked up ps. I love you 50 first dates Sjokolade
Gjest Ziva Skrevet 5. mai 2012 #5 Skrevet 5. mai 2012 Kate and Leopold You got mail Sleepless in Seattle Ghost Noen gode gamle
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 5. mai 2012 #6 Skrevet 5. mai 2012 Mange bra her har sett alle dere ramser opp bortsett fra Kate and Leopold tror jeg, får laste ned den da =) tusen takk =)
Jojo x3 Skrevet 5. mai 2012 #8 Skrevet 5. mai 2012 Nå har du vel lastt ned, men utenom de som allerede er ramset opp syns jeg letters to juliet syns jeg var søt!
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 5. mai 2012 #9 Skrevet 5. mai 2012 Har ikke helt bestemt meg enda faktisk, letters to Juliet er super søt den er det ikke lenge siden ejg så faktisk, mye tid på kvelden som alenemor ser jeg nå My best friends girl var min yndlingsfilm i mange år da jeg var ungdom =D
Gjest Ziva Skrevet 5. mai 2012 #10 Skrevet 5. mai 2012 Har du sett Blomster av stål / steel magnolias? Ikke helt romantisk komedie, men mange gode latterkuler ut av den
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #11 Skrevet 5. mai 2012 har du sett my father, the hero (sol, sommer og kjærlighet på norsk tror jeg), med en veldig ung Katherine Heigl og Gerard Derpardieu? Har ikke sett den på år og dag, men husker det var favorittfilmen over alle. Ja også Blue Crush, den er god. Gamle filmer, men de jeg husker best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå