Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Noen som har fått vite at de venter gutt på ordinær ultralyd, men fått jente? Eller kan jeg trygt gå amok på gutteklær-handel?
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 Noen som har fått vite at de venter gutt på ordinær ultralyd, men fått jente? Eller kan jeg trygt gå amok på gutteklær-handel? Jeg har ikke opplevd det selv, men naboen opplevde dette. De fikk beskjed om at de skulle få gutt. Pusset opp blått barnerom og kjøpte inn gutteklær. Og ut kom ei jente Jeg har alltid fått vite kjønnet på ultralydene, har 4 barn, men har ventet til etter 3D ultralyden før jeg har satt inn storinnrykket med handlingen
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #3 Skrevet 5. mai 2012 Så lenge jordmor eller du selv så snoppen til babyen, tror jeg du kan være trygg på at det er en gutt Er vanskeligere å se riktig kjønn om babyen skjuler sakene sine med å f.eks holde hendene fremfor, ha navlesnor fremfor eller ligge motsatt vei. Men da er det mer vanlig å ta feil ang. jente. Men det hender jo selvfølgelig at de tar feil.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 Ingen fler? Tror jeg satser på at det er en liten gutt - hurra! Så koselig å vite
Musemorbr / Skrevet 5. mai 2012 #5 Skrevet 5. mai 2012 Da jeg fikk vite at det ble en gutt, presiserte hun at de ikke sier det om de ikke er helt sikker, da ville hun heller ha sagt "Det var vanskelig å se, men det er mulig at det kanskje er gutt, om jeg ikke så feil." Om du fikk beskjed om at det er gutt, så er det nok det.
❤lille stjerne❤ Skrevet 5. mai 2012 #6 Skrevet 5. mai 2012 Det er vel alltid en liten sjanse for at de har sett feil, men det skjer jo veldig sjelden da. Så hvis de har sagt gutt uten forbehold så ville jeg nok tatt sjansen på å kjøpe inn litt gutteklær. Gjorde akkurat det samme selv da jeg hadde vært på ultralyd i uke 18 og de sa at det var en jente. Måtte jo bare ut og handle noen jenteklær med en gang. Det er liksom litt ekstra stas når man har fått vite kjønnet, føles som man vet litt mer hvem man handler til synes jeg. Kos deg med å handle inn litt guttetøy du. Det verste som kan skje er at de har sett feil og da har du to valg, bruke det på en jente eller gi bort til noen som får en gutt, ikke noe problem det heller!
2 hjertegull :) Skrevet 5. mai 2012 #7 Skrevet 5. mai 2012 Venninna mi fikk vite at de venta gutt nummer tre, men ut kom ei lita jente Jeg fikk vite jente sist, og det stemte. Denne gangen skal det visst også bli ei jente, men vi får se da
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #8 Skrevet 5. mai 2012 Japp. Fikk besjed fra 3 forsjellige ul leger, att her er det jente på gang men ut kom ein gutt.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #9 Skrevet 5. mai 2012 Med nr.1 og 2 kunne vi ikke se kjønn på ordinær ultralyd. Med nr.3 var det ikke tvil om at det kom en gutt. Det så både far og jeg selv helt tydelig før jordmor sa det!! Nå er det ikke tvil om jente. Både på ordinær ultralyd og 3D så vi mellom bena, og det er 100% jente. Trenger ikke være lege eller jordmor for å skjønne det! I de tilfellene hvor de har sagt feil, tror jeg babyen ikke lå helt ideelt for å kunne si det helt sikkert. Kanskje de også har sagt fra om det, men foreldrene tar det "for gitt" i lykkeruset??
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #10 Skrevet 5. mai 2012 Tror det tilhører sjeldenhetene at de tar feil. Gå på shopping du, det finnes jo ikke noe hyggeligere enn å kjøpe babyklær når man er gravid! Gratulerer med gutten
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #11 Skrevet 5. mai 2012 Tror det tilhører sjeldenhetene at de tar feil. Gå på shopping du, det finnes jo ikke noe hyggeligere enn å kjøpe babyklær når man er gravid! Gratulerer med gutten
Musemora Skrevet 5. mai 2012 #12 Skrevet 5. mai 2012 Jeg fikk vite at jeg skulle få gutt. Gynekologen : ingen jenter har så stor klitoris. Ha ha ha. Men ut kom ei tulle gitt. Sviger mor hadde gått amok i guttehyllene, så det ble mye lyseblå klær den første tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå