Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 som hever øyenbrynene fordi du ikke til enhver tid har 100 % kontroll på hus eller unger, selv får unger med full fres som våkner grytidlig og klatrer på alt og alle, ikke hører og er et strev å legge? Kjenner det går en liten jævel i meg noen ganger.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. mai 2012 #3 Skrevet 5. mai 2012 Jeg har ikke sånne venner jeg:) Signerer
Gjest sug lut Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 Ikke venner, de er ikke sånn. Men jeg kjenner jo enkelte individer av typen jævla bortkasta plass på jorda, hvor jeg har feiret i tre dager når de fikk totalruptur, kolikkunge og et helvetes første barnehageår.
Soon to be mum Skrevet 5. mai 2012 #5 Skrevet 5. mai 2012 Har heller ikke slike venner, og er heller ikke slik overfor mine venner.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #6 Skrevet 5. mai 2012 Har ikke slike venner jeg heller. De som faktisk synes det må være vanskelig med barn i trass osv osv er de vennene som ikke har barn, så veldig støttende her:)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #7 Skrevet 5. mai 2012 Har en slik svigerinne jeg, hun er 34 år og barnløs, og selvfølgelig ekspert på barneoppdragelse... Håper for evt ungers skyld at hun fortsetter å være barnløs, for hennes tanker om familieliv, oppdragelse osv er overhodet ikke gjennomførbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå