Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne, så satser på at dette blir rett..

Jeg har nå flyttet til ålesund og skal få tak i en fastlege, (ikke privat). Og trenger derfor noen anbefalinger om hvilken jeg kan velge. Skal snart på kontroll igjen, så må bytte fortest mulig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i Ålesund bor du da? Enkelte legekontor ligger jo veldig lagelig til i nærhet av kjøpesenter o.l, mens andre litt utenfor "allfarvei". Jeg selv har lege pÅ Blindheim legesenter. Der er hÅpløst Å fÅ parkert sÅ det gjelder Å være ute i litt god tid. Jeg har ei dame som heter Framhus (troooor jeg, løper ikke akkurat ned kontoret hennes :P )

Skrevet

Hvor i Ålesund bor du da? Enkelte legekontor ligger jo veldig lagelig til i nærhet av kjøpesenter o.l, mens andre litt utenfor "allfarvei". Jeg selv har lege pÅ Blindheim legesenter. Der er hÅpløst Å fÅ parkert sÅ det gjelder Å være ute i litt god tid. Jeg har ei dame som heter Framhus (troooor jeg, løper ikke akkurat ned kontoret hennes :P )

Bor midt i sentrum. Har ikke bil, men har jo selvfølgelig mulighet til Å ta bussen. :) Hadde vært veldig greit Å hatt noe "i nærheten" kanskje... Er ikke sÅ veldig kjent her oppe...

Skrevet

Tror du skulle ha skjekket dei som er ledige og så skrevet opp dem her, så kunne kanskje du ha fått flere tilbakemeldinger ;)

Skrevet

Jeg kan i alle fall anbefale Thor Temtemoen. Hadde det ikke vært for at jeg har jobbet sammen med han, så hadde jeg hatt han selv. Men enkelte undersøkelser blir for "private" når en "kjenner" hverandre. Er han ledig, så hadde jeg absolutt valgt han. Han tar seg tid, og klarer å se hele mennesket!

Skrevet

Har nå funnet ut hvem som er ledig og det er:

Anders Olav Bjørkevåg

Degirmenci, Servet

Terje Enersen

Birgitte Fløystad

Inge Hole

Andreas Hunger

Dag Harald Olsen

Bjørn Møll Rotevatn

Hermod Tandstad

Kjell Erling Ulleberg

John Duaas Willhelmsen

Noen som vet om noen av de her er flinke? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...