Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Er det ikke bare fordeler med plasttrekket enn de med stoff? Men hvorfor selger de de med stofftrekk da, da må man jo vaske de om det skulle skje uhell.. De fineste jeg finner er med stofftrekk, derfor jeg spør
lille sprelle Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 Brukte ett som er vanntett uten stoff og brukte en tøybleie som underlag. Da var det lett å bytte ut tøybleien ofte.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #3 Skrevet 5. mai 2012 Hehe, lurer på det samme. Hadde med stoff til førstemann, og det var noe kladd. Måtte alltid ha et håndkle under, eller så ble jo hele greia full av bæsj og måtte vaskes. :s Og det er ikek bare bare å få på det hersens trekket gjen. Nå prøver jeg å fnne en med "regntrekk", men det er jo umulig..
Underveis --> Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 Kjøpte IKEA sin jeg denne gang ;-) Helt ufancy, men babyen driter jo i det! Har trekk som brukes utenpå, men har flere, så lett å skifte og vaske. Forrige gang kjøpte jeg en dyrere en, men der gikk jo trekket i oppløsning etter hvert.
magpie Skrevet 5. mai 2012 #5 Skrevet 5. mai 2012 vi fant ett med "regntrekk" på barnas hus (veldi lite utvalg av butikker her vi bor..). Forundret meg også over at dem hadde så mange forksjellige med vanlig stoff og kun dette ene med "regntrekk". Er veldig glad for at det tåler å bli tissa og bæsja på
Mrs. Bouquet Skrevet 5. mai 2012 #7 Skrevet 5. mai 2012 Vi har ett som bare er til å tørke av, men ser og føles mer som stoff enn plast. Tror det er BabyDan
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 5. mai 2012 #8 Skrevet 5. mai 2012 Jeg har stellematte med "regntrekk" kjøpte på barnas hus tror jeg komode med stellematte, Jeg har bare et lite håndkle på det matten lett å skifte ut, finnes også løse stofftrekk vet jeg, mini laken nesten, de selges på Rudo.
Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 5. mai 2012 #9 Skrevet 5. mai 2012 Kjøpte et med plasttrekk.Er så lett å bare skylle det raskt i dusjen om det skal skje uhell.
Appelsinpiken Skrevet 5. mai 2012 #10 Skrevet 5. mai 2012 Kjøpte på lekmer.no. de hadde noen fine fra farg og form. I slikt stoff som er på mattene på stellebord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå