Gå til innhold

Dere som har blødd under svangerskapet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å alt har gått bra.

Hvor mye blødde dere?

Friskt blod, eller mer brunt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blødd i alle mine fire svangerskap, alle gangene i de tre første månedene.

Har opplevd alt fra bare litt brunaktig utflod til å blø ganske friskt blod i mange dager. Men har aldri blødd store mengder så jeg har trengt tykke bind, med som blodig utflod og det har holdt med truseinnlegg, egentlig kommet mest på papiret når jeg har vært på do og ikke noe særlig imellom.

Søsteren min har hatt vanlig mens første 2-3 mnd av sine svangerskap, blødd akkurat som hun pleier omtrent nøyaktig hver 28 dag. Men hun har ikke kraftig mens ellers heller da, så ikke enorme mengder. Likevel nok til at hun var flere måneder på vei før hun skjønte at hun var gravid, begge gangene, hun fikk jo mensen som vanlig..

Skrevet

Hi her.

Jeg blør nå, trenger bare truseinnlegg, så er lite.

Vet ikke om jeg er gravid, men har følt meg gravid i det siste (noe som å kan være innbilt), så ble usikker når jeg begynte å blø litt nå, men da tar jeg en test likevel.

Skrevet

Med nr to bødde jeg noen ganger de første 20 ukene. Første gangen bødde jeg gjennom flere bleier. Var fordi morkaka lå foran åpningen. Var friskt blpd. Jadde noen småblødninger etter det, men var ikke store greiene. Når morkaka flytta seg oppover slutta blødningene helt.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Første svangerskap blødde jeg sterkt i uke 8, alle trodde det var SA, og jeg skulle inn på UL for å sjekke om kroppen klarte å støte ut selv eller ikke, men der viste det seg to spirer. hadde blødning i uke 11 og 13 også.

2 svangerskapet: mindre blødninger i uke 6,10 og 13, fikk en frisk gutt

3 svangerskap: blødning i uke 5, 9 og 12, fikk ei nydelig tulle..

(både i 2 og 3 svangerskap ble jeg overrasket over positiv test, siden jeg hadde hatt blødninger.)

Skrevet

Jeg hadde STORE blødninger flere ganger i uke 6 og 7, legen var også sikker på SA, men hun klamret seg fast. Etter disse store blødningene hadde jeg både brun utflod og småblødninger i perioder frem til uke 25. Nå er jeg i uke 37, og hun skal ut med KS om 20 dager :-)

Skrevet

Jeg blødde en del. Fikk påvist at det bare var blodårer utenpå livmoren som sprakk på grunn av at den utvidet seg så raskt.

Skrevet

Jeg blødde en del. Fikk påvist at det bare var blodårer utenpå livmoren som sprakk på grunn av at den utvidet seg så raskt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...