Gå til innhold

du vet magen begynner å bli stor når......

Anbefalte innlegg

Skrevet

....du ser ut som et villniss nedentil fordi du uansett vinkel ikke klarer å se hvor høvelen burde hatt seg en runde....og du gjerne går på med godt mot allikevel.....

.....du har skrubbsår på kryss og tvers over magen fordi du stadig vekk trekker den inn og sniker deg lett på tå forbi bordhjørner og benkehjørner og andre hjørner og kanter, siden "det går så fint så, ellers takk!".

....du har mer maskara utenfor øyevippene enn på dem fordi det plutselig er innmari langt bort til speilet på badet

....du må tømme lommene på mannens vanligvis telt av en jakke for å klare å lirke igjen glidelåsen

kjenner meg veldig igjen altså... Ikke lett med høvel! :) blir ikke så ofte lenger, og vanskeligere for hver gang! satser på at det holder med en gang til før termin.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et lite besøk fra 2.trimester :)

Vet ikke helt om jeg skal glede med eller grue meg når magen blir større :)

Får nok glede meg at h*n vokser seg stor og tar sorgene med den store magen når det blir :P

Skrevet

...når du har mer maling på genseren enn på verandarekkverket.... En pen, bred stripe tvers over foran, for "jeg skal bare nå dit" .... :-P

...når tanten i barnehagen spør hvor lenge du har igjen, og når hun hører svaret spør om det er tvillinger??? (har igjen 3-6 uker)

....når en går rundt og føler seg stappa som en julepølse hele tiden fordi en spiste for 2 timer siden, og samtidig er skrubbsulten.

Skrevet

...Når du ikke kommer deg inn i bilen fordi den ved sidna har parkert så nærme.. ;-) Skjedde meg her en dag, fikk rett og slett ikke magen og resten inn i bilen, så måtte gå inn på andre siden og hoppe over setet!! Haha....følte meg lite teit da;-)

Skrevet

Når du endelig kommer deg ned på gulvet og får tak i det du skulle. Du ser deg rundt og lurer på om det er noe mer du kan ordne der nede når du først er der likevel :-)))))

Skrevet

...Når du ikke kommer deg inn i bilen fordi den ved sidna har parkert så nærme.. ;-) Skjedde meg her en dag, fikk rett og slett ikke magen og resten inn i bilen, så måtte gå inn på andre siden og hoppe over setet!! Haha....følte meg lite teit da;-)

Min store skrekk... Ser alltid an hvor jeg parkerer, og håper at det ikke kommer noen og parkerer nære.... Stor mage og kort lunte egner seg ikke i slike situasjoner....

Skrevet

når to eldre mannlige kollegaer, måler magen min med vomb'ene sine, han ene sier: "hun er nå like stor som oss" og han andre svarer: "men faen er, at hennes forsvinner over natta"....

Skrevet

Når man frebrilsk prøver å få innsyn nedentil ved å lene seg over sidelengs for å kanskje være heldig å få en liten snikpiik på om man har fått med bikinilinja, men gir opp for det ikke er håp uansett, og bruker heller fingrene til å føle seg frem om man har fått med alt.

Skrevet

...når 5-åringen har lært seg å intuitivt dukke hver gang mamma snur seg, fordi hun er blitt magetaklet og slengt i veggen ved et par anledninger når mamma i et bedre øyeblikk glemmer sitt eget omfang.

Skrevet

Når man føler man ikke får tørket seg ordentlig etter dobesøk, for både magen og ræva er for stor :P

Eller når det ikke går an å ta bilsetet lenger bak eller justere rattet lenger opp sånn at det er på tide med kun passasjerlappen. Når såvidt rattet, sliter med diverse knapper og instrumenter..

Skrevet

Når man føler man ikke får tørket seg ordentlig etter dobesøk, for både magen og ræva er for stor :P

Eller når det ikke går an å ta bilsetet lenger bak eller justere rattet lenger opp sånn at det er på tide med kun passasjerlappen. Når såvidt rattet, sliter med diverse knapper og instrumenter..

hahah har det akkurat likt! sliter med å tørke meg :P

i bilen har mannen min knytta et tau til hendelen slik at jeg klarer å regulere setet, er kort i beina, så uten det tauet hadde jeg og blitt passasjer :P

Skrevet

Vaskehjelp søkes herved.... Skulle gjøre rent badet i dag. måtte sette meg på rumpa på gulvet inni dusjkabinettet i dag for å klare å vaske nederst på veggene der inne. Følte meg som en 2 åring der jeg satt og småplaska.... :)

Skrevet

Jeg og samboeren er heldigvis ca like lange i føttene så jeg slipper å justere setet hver gang :) Han må derimot hente seteryggen frem fra baksetet etter at jeg har vært på kjøretur ;)

Og dusjvasken tar han seg av, han er bare så snill med meg :)

Skrevet

Jeg skulle avise fryseren (en sånn stooor firkantet) og vaske den skikkelig etterpå. Var litt vel optimistisk, for ideelt sett burde mannen min vasket den inni, men han var på helgetur med gutta. Magen var skikkelig i veien....Jeg tenkte at detter jeg oppi fryseren nå, så kommer jeg meg jammen ikke ut derifra igjen!!!

Klarte å få det til til slutt, men det var jammen jmeg slitsomt! :)

Skrevet

Haha, shit som jeg kjenner meg igjen her..

.. Når du banner og steiker, og spør deg selv atter en gang hvorfor i heiteste du nå skulle kjøpe sko med knytting.

.. Når underlivet ser ut som et picasso maleri. Null kontroll på barberingen.

.. Når du skiter i hvordan jakka ser ut, og smiler tilfreds så lenge den går igjen.

.. Når det snur seg fra å være morgengretten til å bli storfornøyd etter å ha stått opp av senga om morgenen. Er jo en heldagsjobb i seg selv, særlig når vi ikke har gulv på sidene av senga.

.. Når du stopper samboeren med et killerblikk i dét du ser han er ved å si noe om din STORE mage.

.. Når du har matrester og flekker på magen -Konstant!

.. Når det å dusje (Spesielt vaske føttene i dusjen) er totalt uoverskuelig.

åh det er så mye mer. Men det er jo litt kos og, på toppen av det hele.

Skrevet

En av de første tankene om morgen og etter dusjen, er at du du gruer deg til ta på deg sokkene...

Skrevet

Når kokeplatene skrur seg av fordi touchen ikke tåler at magen ligger oppå den...

Når man våkner av at man prøver å snu seg om natta, og må ta fart for å komme seg rundt...

Når man skal snu vesle gullet som sover i sprinkelsenga, men kommer ikke helt ned uten at magen henger i veien...

Når man holder på å velte en hel reol fordi man er optimistisk og tror man kommer frem...

Når man samler alt som skal opp fra gulvet i en haug for å slippe å bøye seg mere enn man må...

Skrevet

Tilfart for å komme seg rundt eller opp av senga/sofan er ikke så uvanlig her :) Haha!

Skrevet

....Når svigerfamilien din sier hei og hadet til magen før de sier det til deg:)

Skrevet

Når...

Man blir så svett av å føne håret at man må dusje kroppen på nytt.

og når man må sette seg på en stol for å sminke seg fordi det blir for tungt å stå:)

Skrevet

Du finner ut at ved å la være å ta på sokker, kan du løfte opp ting fra gulvet med tærne, pluss at du slipper slitet med å ta på sokker! Juhuu!

Skrevet

sf-målet allerede er 34 cm,og du har 7 uker igjen til termin.. :P

Skrevet

-Når mannen setter fra seg popcornbollen oppå mage og den ikke velter når han slipper taket:)

-Når du må passe på at håndtaket til stekepanne og gryter ikke vender mot deg på konfyren fordi hvis du snur deg dytter du hele middagen i gulvet...

-når folk ler av deg når du kanskje blir litt ivrig når det blir servert mat.

-Når du ikke lenger når frem til rattet i bilen..

-når du vurderer å gå i crocks på 17. mai fordi du ikke får på deg andre sko.. (også pga vann i kroppen)

- og når vi snakker om vann i kroppen, du vet du har nok van i kroppen når oppvaskhandskene på kjøkkenet ikke passer lengere... Pølsefingre!!

Lista er laaaang:) god det bare er 3 uker igjen til vi får møte prinsen vår<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...