toband Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Du skal plukke opp noe foran deg på gulvet, og gubben sier: Næmmen, kjæresten min, du ser jo akkurat ut som en giraff.......
Kosemosepose Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 Når du ikke lenger orker å plukke opp ting fra gulvet ;-) Og når kjæresten begynner å le hver gang han ser magen i profil!
toband Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2012 hehe, noen ganger MÅ man jo bare plukke opp ting.... Men ikke lett!!
Kosemosepose Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 Inntar selv giraff-positur med beina lagt fra hverandre mens jeg bøyer meg sakte og napper opp ting... men bare når jeg MÅ :-)
Kaktus_86 Skrevet 5. mai 2012 #5 Skrevet 5. mai 2012 Når du desperat prøver å sove videre selv om bekkenet skriker fordi du ikke orker å snu hele kroppen til andre siden... Når det er helt håpløst å finne en sittestilling det går an å lese pensum i fordi magen er i veien uansett...
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 5. mai 2012 #6 Skrevet 5. mai 2012 Når du bumper inn i alt og alle fordi den vokser så fort at du får ikke vent deg til størrelsen før den stadig har vokst enda mer...
toband Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2012 ....når du tror du er smalere når du går sidelengs, men det ikke er tilfelle i det hele tatt, og du bumper borti både det ene og det andre....
Cofie Skrevet 5. mai 2012 #8 Skrevet 5. mai 2012 Når du må stå ved siden av vasken og sminke deg ( har sånn vask oppå benkeplate).....
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 5. mai 2012 #9 Skrevet 5. mai 2012 Når du mister ting på gulvet, og ikke gidder å ta det opp før mannen er kommet hjem! :-) Og når du begynner å droppe sokker... For det er mer slitsomt å ta de på! :-) At leggene har mer enn 2 dagers hårvekst..,. :-/
Mamma&skatt Skrevet 5. mai 2012 #10 Skrevet 5. mai 2012 når du konstant har flekker på klærene fordi du ikke kommer inntil bordet når du skal spise, eller som nå, må strekke armene så langt jeg kan for å nå tastene på tastaturet på laptopen min hihi eller når sokker er et langtidsprosjekt alene eller få mannen til å hjelpe meg på med de, eller få hjelp til å komme opp av sofaen er bare 34 uker på vei, så ser for meg at jeg ikke kommer til å klare å reise meg fra sofen etterhvert
Nordisk Skrevet 5. mai 2012 #11 Skrevet 5. mai 2012 (endret) Når det er så slitsomt å komme seg opp av senga og i stående stilling at du febrilsk prøver å overse kroppens signal om at du må på do...for 13. gang den natta. Når så "neida, du må IKKE på do" mantraet ikke hjelper lenger, bruker du alle krefter på å rulle deg opp i sittende stilling, for så å ta en liten pustepause før du reiser deg helt opp og vagger til badet. Endret 5. mai 2012 av Nordisk
thez Skrevet 5. mai 2012 #12 Skrevet 5. mai 2012 toåringen din utbryter i det du skal på do.. "nei mamma.. ikke tisse....." i en oppgitt litt tone...
Mamma&skatt Skrevet 5. mai 2012 #13 Skrevet 5. mai 2012 Nordisk; jeg ler, det er akkurat slik for meg også
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 5. mai 2012 #14 Skrevet 5. mai 2012 Uff..... Har akkurat vært på butikken, og dultet der godt til en dame, med magen........ Fordi jeg trodde jeg fortsatt var litt smalere sidelengs enn framlengs.... Den gang ei
Leirha Skrevet 5. mai 2012 #15 Skrevet 5. mai 2012 Når man legger seg om kvelden og planlegger hvordan man skal få på strømpene dagen etterpå...
Leirha Skrevet 5. mai 2012 #16 Skrevet 5. mai 2012 Eller når du bare blir SUUUPER irritert når du står i kassen og skal betale, og noen presser seg forbi deg med vogn for å komme ut. Herre, kan de ikke ha litt respekt for at jeg IKKE kan holde inn magen.
toband Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #17 Skrevet 5. mai 2012 eller når skohornet har blitt din beste venn... Uten det hadde jeg nok gått barbeint i butikken for lengst......
toband Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #18 Skrevet 5. mai 2012 eller når du må gå ekstra bredbent opp den bratte trappa for at ikke knea skal dulte oppi magen... (merk: do i 1 etg, soverom i 2 etg- uprakisk! )
Benni81 Skrevet 5. mai 2012 #19 Skrevet 5. mai 2012 Når du kan bruke magen som bord! Jammen bra jeg spiser isen min så fort at den ikke smelter på det kroppsvarme bordet mitt! Hehe.. Og i går brant jeg meg på magen da jeg stod å lagde mat. Glemmer at det er lenger frem nå enn det bruker å være. Så nå har jeg et finfint brennmerke like nedenfor min superfine navle som fant det for godt å sprette frem for noen uker siden. Går gjerne i litt trange topper (er jo stolt av magen, i tillegg til at jeg ikke gidder investere så mye i nye klær, så jeg presser meg bestemt inn i de jeg har!), og da er det skikkelig lekkert med en navle som stikker ut midt på magen. Godt det kun er 3 uker igjen til termin! :-)
cici83 Skrevet 5. mai 2012 #20 Skrevet 5. mai 2012 ....når du tror du er smalere når du går sidelengs, men det ikke er tilfelle i det hele tatt, og du bumper borti både det ene og det andre.... i hear you .. har noen veldig flaue episoder på kafe /resturant de siste ukene:)
Lyckelin Skrevet 5. mai 2012 #21 Skrevet 5. mai 2012 eller når du må gå ekstra bredbent opp den bratte trappa for at ikke knea skal dulte oppi magen... (merk: do i 1 etg, soverom i 2 etg- uprakisk! ) helt enig, veldig upraktisk!
Dahleramp1981 Skrevet 5. mai 2012 #22 Skrevet 5. mai 2012 Tja, når jeg snur meg og smeller ned 2-åringen med magen for ørtende gang FORDI JEG IKKE SER HENNE!
Kosemosepose Skrevet 8. mai 2012 #23 Skrevet 8. mai 2012 Når kjæresten introduserer magen FØR deg... det skjedde faktisk i går... "Dette er XXX og dette er hans mor"!
anonym91 Skrevet 8. mai 2012 #24 Skrevet 8. mai 2012 hehe *ler* magen er ikkje så stor at eg dulter den borti folk enda.. men har alltid flekker på magen etter eg har spist. og under magen etter eg har hvert borti ting på kjøkken benken som er ikkje ser
Mrs Blubb Skrevet 8. mai 2012 #25 Skrevet 8. mai 2012 (endret) ....du ser ut som et villniss nedentil fordi du uansett vinkel ikke klarer å se hvor høvelen burde hatt seg en runde....og du gjerne går på med godt mot allikevel..... .....du har skrubbsår på kryss og tvers over magen fordi du stadig vekk trekker den inn og sniker deg lett på tå forbi bordhjørner og benkehjørner og andre hjørner og kanter, siden "det går så fint så, ellers takk!". ....du har mer maskara utenfor øyevippene enn på dem fordi det plutselig er innmari langt bort til speilet på badet ....du må tømme lommene på mannens vanligvis telt av en jakke for å klare å lirke igjen glidelåsen Endret 8. mai 2012 av Mrs Blubb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå