Gjest yrild Skrevet 5. mai 2012 #3 Skrevet 5. mai 2012 hmmm jeg må si at jeg tenkte veldig koffert nå.. så det navnet ville jeg nok neppe ha brukt på min datter...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 "Living la vida loca"... Sorry, ser for meg forsiden på Vi Menn: "Møt Vida fra Jessheim, som eeeeeelsker eldre menn"...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #5 Skrevet 5. mai 2012 Synes du det er et horete navn altså? HI Rart at folk kan få så mane ulike assisiasjoner når de hører et navn. Jeg synes det er søtt og litt uskyldig. Ikke koffert i det hele tatt.
Major HotLips Houlihan Skrevet 5. mai 2012 #7 Skrevet 5. mai 2012 Jeg har aldri hørt om det før, men kunne nok vent meg til det. Fint navn:)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #8 Skrevet 5. mai 2012 Synes du det er et horete navn altså? HI Rart at folk kan få så mane ulike assisiasjoner når de hører et navn. Jeg synes det er søtt og litt uskyldig. Ikke koffert i det hele tatt. Ja, enkelte navn gir meg assosiasjoner til litt sånn glamourmodelljenter. Jessica, Cassandra... og Vida ga meg også denne assosiasjonen. Det er en ryggmargsrefleks hos meg, ikke noe jeg bare bestemmer meg for å synes. Du ba om meninger, og dette er min. Men det viktigste er jo at DU/DERE liker navnet, og liker dere Vida, så bruker dere det! Er ikke sikkert du har de beste assosiasjoner til navnene til barna mine heller
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #10 Skrevet 5. mai 2012 Jeg liker Vida så godt! Hadde det på listen min, men mannen nektet.
bobbelfru Skrevet 5. mai 2012 #11 Skrevet 5. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=vMuvmeomTWk dette var det første jeg tenkte på så ja bruk Vida du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå