Gå til innhold

Kul i brystet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjente forrige helg plutselig en kul i det ene brystet....Har hatt en hektisk uke og glemte det helt til idag da jeg stod i dusjen. Da kjente jeg flere som ikke har vært der før på yttersiden oppe på puppen.

Fikk helt noia.

Men jeg har to kviser på innsiden av den andre puppen som jeg har klemt litt på og som er litt betent. Tror dere det kan være lymfesystemet som lager kuler på den andre siden på grunn av det eller....??? Mener å huske at lymfesystemet går i kryss med puppene...... noen helsefaglig utdannede som vet??

ååååååå....skikkelig ekkel følelse, får jo ikke noen til å se på det før mandag tidligst.......... orker ikke fortelle det til noen andre og lage masse styr om det ikke er noe.....samtidig så jeg for meg cellegift og puppefjerning og barn uten mor når jeg stod i dusjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En ting er helt sikkert, du kan ikke få flere svulster i brystet i løpet av ei uke, men du kan få hovne lymeknuter på så kort tid. Er det i selve puppen, eller rett ovenfor på sida? Er de ømme? ømme kuler tyder på lymfeknuter. Kan du bevege på dem, dytte dem rundt liksom? Da er det lymfer, man kan ikke bevege svulster, de sitter fast i vevet.

Ring legen mandag morgen! Og lykke til :)

Endret av hysterika
Skrevet

Jeg fant flere små kuler i brystet selv en dag, og begynte å krisemaksimere litt med en gang. Var hos fastlegen og så på mammografi. På mammografi fant de ut at det var vanncyster som var helt ufarlige. Men en blir litt bekymret når man ikke vet. Skaff deg en time hos fastlegen. Si at du har funnet en kul når du ringer, da får man time fort.

Skrevet

Ammer du?

Jeg fikk en kul i brystet da jeg ammet, legen mente det var en bekymringskul og vips forsvant den da jeg hadde fått nevnt den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...