Gjest overlord Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Jeg har nylig skiftet jobb og har gått fra ilden til asken. Først og fremst merker jeg dette ved at jeg er mindre susete i hodet. Man skulle kanskje tro at det da ville vokse frem klokere tanker enn tidligere, men det er snarere tvert imot. De siste dagene har jeg tenkt mye på: - liker jeg egentlig osten best glatt eller med rugler -bør sønnen min gå med bunad eller dress på 17 mai. Ved å gå med bunad matcher han sin søster og mor, men ved å velge dress blir det kanskje bedre balanse familien sett som helhet, siden faren påstår at bunad ikke er en del av hans kulturarv (lang historie). Da blir det liksom femti/femti. -Vil hvit eller lilla syrin best matche den rød/rosa rhododendroen min - Hva skulle jeg gjort dersom både Hugh Grant og Robbie Williams ville høvlet over meg og det bare var mulig å velg èn av dem
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 -rugler - bunad -hvit syrin - Hugh Grant ...mer du lurer på?
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 -rugler - bunad -hvit syrin - Hugh Grant ...mer du lurer på?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 osten skal selvfølgelig være ruglet. Du bør nok ta deg litt ferie snart, siden du har begynt å tvile på det. Spør guttungen hva han vil ha på, av de to alternativene du gir han. Men bunad er jo penest da, si det også. Hvit syrin vil nok matche best, spør rhododendronen hva den foretrekker. Viktig at du tenker på følelsene dens, den skal tross alt stå ved siden av i mange år. Robbie Williams er et soleklart valg på det siste. Men du kan vel ta begge om du ikke forteller dem om hverandre?
Frenzia Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 Glatt, dress, hvit og Vin Diesel, men Hugh og Robbie kan gjerne stå ved siden av og heie!
Gjest Mentha & Junior Skrevet 4. mai 2012 #9 Skrevet 4. mai 2012 Alltid Robbie. Alltid! Og forøvrig kan man gjøre som man vil (melodi: Kardemomme by).
Gjest overlord Skrevet 4. mai 2012 #10 Skrevet 4. mai 2012 Har landet på at jeg velger meg Hugh Grant. Noen som vet hvordan jeg kan nå han for å formidle den gode nyheten?
Gjest sug lut Skrevet 4. mai 2012 #11 Skrevet 4. mai 2012 Har landet på at jeg velger meg Hugh Grant. Noen som vet hvordan jeg kan nå han for å formidle den gode nyheten? Skift navn til Divine og tilby å spille på trompeten hans?
Gjest overlord Skrevet 4. mai 2012 #12 Skrevet 4. mai 2012 Har landet på at jeg velger meg Hugh Grant. Noen som vet hvordan jeg kan nå han for å formidle den gode nyheten? Skift navn til Divine og tilby å spille på trompeten hans? Velger å tro at han er ferdig med henne og klar for meg. Jeg er faktisk snyggere enn henne! Noe som faktisk var med på å avgjøre valget mitt. Han har ikke alltid like god smak, så da får jeg ikke så prestasjonsangst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå