Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 jeg har brunt hår nå. er egentelig mørkblond. men har farget brunt i mange år nå. jeg lurer derfor på hvor langt hår en jente burde ha for å være fin. jeg har nå litt under skuldrene.. men er lei hestehale.
shewolf Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 http://www.kk.no/826868/finn-frisyren-som-kler-ditt-ansikt
Tigerpote Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Jeg hadde heller lysnet håret i striper, og klippet det opp
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Jeg hadde heller lysnet håret i striper, og klippet det opp jeg har prøvd det. men var fornøyd hos frisøren men ikke når jeg kom hjem.
Gjest Mamma til 1+spire2012<3 Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Klipp det opp litt, og hvis du ikke har sideskill så prøv det og en skråpannelugg Noen kler også en mellomlang bob
L-8 Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Gå til en frisør du vet er flink, sett deg ned, lukk øynene og be vedkommende gjøre deg penest mulig med farge og klipp! Gøy!! Hår vokser jo uansett ut igjen!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #7 Skrevet 4. mai 2012 Gå til en frisør du vet er flink, sett deg ned, lukk øynene og be vedkommende gjøre deg penest mulig med farge og klipp! Gøy!! Hår vokser jo uansett ut igjen! kjenner ingne i området her som er flinke. har prøvd to ulike. og ikke kjempe fornøyd. bare for moro hvor mye koster farge??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå