Gå til innhold

Siste babyen min...


Anbefalte innlegg

Gjest Tutt1-2-3!
Skrevet

...er 1 år i dag!! -og brått er hun ikke baby lengre.. Men Hipp Hipp Hurra!!

 

Litt vemodig er det, men på samme tid godt å kjenne at jeg er ferdig med barneproduksjon! Kunne på en måte tenkt meg fler, men så tar det "litt" tid å følge opp 3, så da får det holde! Har lovet meg selv en hund om/når eggstokkene begynner å rasle igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen! :)

Skrevet

Minsta mi ble også nettopp 1 år, og det er så deilig at hun blir større :-) Nå har jeg tre og det blir definitivt IKKE fler. Livet med store barn er veldig greit ;-)

Gjest Tutt1-2-3!
Skrevet

Det er sant! Mine to andre er 11 og 4,5, og det er veldig greit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...