Gå til innhold

Hva gir man kjæresten som har alt?


Mamma&LilleKrølle

Anbefalte innlegg

Min kjæreste trenger ingenting.. og det han eventuelt trenger det kjøper han seg.. Jeg er like oppgitt hvert år da jeg aldri aner hva jeg skal kjøpe.. Ifjor endte vi med å reise på ferie, og det ble hverandres bursdagsgave.

Han har nå bursdag på mandag..og jeg aner virkelig ikke hva det skal bli!! Har så lyst til å ha en plan liksom..men er virkelig like blank i år som ifjor..

Spa er uaktuelt. ønsker forslag!!! Hva gir dere deres menn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har og en sånn samboer.... Og han er i tillegg anti bursdag og selskaper.... Helt håpløst. Ender som regel med en tur et sted, billetter til et eller annet show eller noe i den duren. Til jul kjøpte jeg hotellpakke med show på Latter i Oslo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bare lage et kort som du skriver hvor mye han betyr for deg etc...?

Tar han med ut å spise, på kino eller lignende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Lage en bedre, flereretters middag med god vin til, eventuelt invitere han med ut på en fin restaurant? Eller billetter til en forestilling, standup, teater e.l...? Min mann er også sånn, håpløs å finne på presanger til :) Dog er menn ofte ganske dårlige på å kjøpe klær til seg selv, så det hender ganske ofte han får klær faktisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste er også slik at han har alt, og kjøper seg det han trenger selv.

Jeg pleier å gi han opplevelser jeg!! Ting som han kanskje synes er dritkult men som han aldri har tenkt på å gjøre selv.

Har f.eks gitt han fallskjermhopp, meldt han på undervannsfotokurs, og en annen gang så fikk han manchester-tur og da avtalte jeg med faren og broren hans at de også kjøpte seg tur, slik at de fikk seg en skikkelig gutta-tur. Han ble kjempeoverassket og synes det var superstas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en mann som nr.3, som synes at bursdager er bare for barn ;) Vi pleier å dra ut og spise på et bra sted istedenfor å kjøpe så mye. Det kan jo være litt gale å prøve å finne noe til en som har alt, jeg har slutta med det. Kan godt hende at jeg kjøper noe han virkelig trenger - ulltrøye, men da er det noe han virkelig har sagt, han kunne ha tenkt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overnatting på hotell = kjæreste tid med deilig middag.

Opplevelser som teater,stand up, konsert billetter.

Dykkerkurs.

Bestille tid hos fotograf og ta fellesbilder. Evt alliere deg med en amatørfotograf som tar bilder = billigere variant en fotograf.

Overrask han med en romantisk kveld (ungene borte hvis dere har) levende lys, musikk, god mat og drikke og avslutt med massasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tips:) selv om jeg ikke ble klokere av det..

 

Vi gjør mye alene uten barn..da vi har annenhver uke uten barn. Vi er ofte på kino, overnatter endel på hotell i forbindelse med jobben hans.. Så vi er endel ute og farter. Han shopper mye selv, så klær trenger han absolutt ikke. Massasje er uaktuelt da han ikke liker det. Snakk om å være vanskelig da gitt!:P

Jeg hadde en plan om billetter til en konsert han ønska seg..men oppdaga nettopp at den kræsjer med jobben hans. Huff!! Jeg har lett så lenge for å finne på noe arti..men vips så var dagen her gitt!!

 

Håper jeg klarer å finne på noe i løpet av natta..er på nattvakt!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokke, kunst, sykkelstæsj, treningsklær, fete sko, billettservice-gavekort, nytt sengetøy, hudprodukter, gavekort på delikatesseforretning, kokkekurs for to, langweekend, ny grill, utemøbler, parkpakke(pledd, kurv, vin, piknik-ting), bøker, tur over Besseggen, andre Norgesattraksjoner...

 

Mulighetene er mange! Opplevelser er det beste jeg kan få, men vi er jo alle forskjellige! :)

 

Lykke til og grattis med mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) med spire!

Vi har det på samme måte. Vi kjøper ikke jule- eller bursdagsgaver til hverandre. Vi sparer heller opp penger, slik at vi annethvert år kan reise på en langhelg uten barn. For to år siden var vi i Roma, og i år var vi i New York. Dette gir oss gode minner, og vi opplever nye steder og ting sammen. Samt at vi får tid til å være ordentlige kjærester. Anbefales på det varmeste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...