Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Og hun het Ella. Hva synes dere om det navnet?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Og hun het Ella. Hva synes dere om det navnet? Beklager, mellomromtasten fungerer av og til ikke..
Minimikro Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Kjempefint! Er ei søt lita jente i barnehagen jeg jobber i som heter det.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Før syntes jeg ikke det var noe fint, men nå som jeg er blitt voksen synes jeg det er kjempefint. Bare så synd at mannen ikke vil ha det navnet HI
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Har jo blitt skikkelig poppis-navn.. Men prøve å finne ett annet med samme klang/bokstaver eller noe?
TrippelGlede<3 Skrevet 4. mai 2012 #7 Skrevet 4. mai 2012 Synes det er kjempefint! Vurderte det selv.
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 5. mai 2012 #11 Skrevet 5. mai 2012 Ella er nydeligt:) også sammen med Ella Sofie synest jeg:)
Giss Skrevet 5. mai 2012 #13 Skrevet 5. mai 2012 Fint navn! Men om manden virkelig ikke vil går det kanske an å bruke noe beslektet? Ellinor, Ellie, Ellen, Elea....
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #14 Skrevet 5. mai 2012 Ella er kjempe fint navn.men er blitt litt populært her værtfall. Ella er fint og om man ønsker kan man ha dobbelt navn mye passer med Ella. feks. Ella-Marie Ella Christine Ella Johanne
*LilleTroll + spira Skrevet 5. mai 2012 #15 Skrevet 5. mai 2012 Verdens fineste 4-åring heter Ella :-) Min egen, såklart! Har tatt seg opp i popularitet, og prosentvis økning er relativt stor, men det. Fortsatt ikke veldig mange som het det :-) Vet kun om ei til, foruten egen datter!
*LilleTroll + spira Skrevet 5. mai 2012 #16 Skrevet 5. mai 2012 Verdens fineste 4-åring heter Ella :-) Min egen, såklart! Har tatt seg opp i popularitet, og prosentvis økning er relativt stor, men det. Fortsatt ikke veldig mange som het det :-) Vet kun om ei til, foruten egen datter! Blir litt "trykkleifer" når jeg skriver fra iPad gitt :-)
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 6. mai 2012 #17 Skrevet 6. mai 2012 Det var høyt oppe på min liste! Men gubben liker det dessverre ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå