Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 vi skal bygge ut huset vårt. få soverom til alle i 1 etasje. vi har nå soverommene i andre etasje. vi diskuterer en del hva vi skal bruke 2 etasje til. mannen vil ha film rom. og vil bruke det andre rommet til opbevaring. jeg vil åpne hele etasjen slik at man kan ha en loftstue og litt andre møbler der opp,. gjøre det koselig,. tenker også at det er et pluss når barna blir eldre, da barna har et sted å være med venner. ville dere hatt to små rom eller åpnet hele etasjen? etasjen er på ca 50 kvm totalt.
Tigerpote Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Da hadde jeg gått for din ide pluss et lite rom!
It's all about me Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Jeg hadde laget en stor loftstue med et stort hobbybord og film-muligheter. Så hadde jeg satt opp noen dype skap til oppbavaring av alt mulig som samler seg rundt omkring.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Da hadde jeg gått for din ide pluss et lite rom! takk for svar. vi får et ganske stort rom over nye tilbygget som skal brukes til oppbevaring. og kansje noe mer vi får se. har også en stor kjeller.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 En loftstue til barna/dere + et lite rom (kontor)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 vi har loftstue på huset våres. og jeg kan i allefall si at dersom det ikke er en dør i bunnen eller toppen av trappa.. ( som skiller etasjene fra hverandre) så kommer loftstua antageligvis til å bli lite brukt.. det blir den i allefall hos oss siden vi hører ALT der oppe om vi selv sitter i stua nede.. bare ett lite tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå