Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Visste ikke at det var et navn jeg... Hadde jeg møtt en unge som het det ville jeg tatt det som en selvfølge at foreldrene var utenlandske.
Bustehue Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Fikk assosiasjoner til Baloo i jungelboken.. Er det til jente eller gutt?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Har dere ikke sett Malou Stella i "unge mødre Danmark"??? Helt greit navn, men hadde ikke valgt det til en helnorsk unge nei.
muffin25 Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 Jeg og tenker på bjørnen med en gang.. navnet har jeg og sett på danske unge mødre..trro det er ganske vanlig der.. Jeg liker litt "andre"navn jeg.. kjør på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå