Gå til innhold

Hva syns du om navnet Malou?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visste ikke at det var et navn jeg...

 

Hadde jeg møtt en unge som het det ville jeg tatt det som en selvfølge at foreldrene var utenlandske.

Skrevet

Fikk assosiasjoner til Baloo i jungelboken.. :) Er det til jente eller gutt?

Skrevet

Balou... Bjørnen i Jungelboken.......

Skrevet

Fint nok! Er dansk, sammenslåing av Marie-Louise.

Skrevet

Har dere ikke sett Malou Stella i "unge mødre Danmark"???

Helt greit navn, men hadde ikke valgt det til en helnorsk unge nei.

Skrevet

Jeg og tenker på bjørnen med en gang.. navnet har jeg og sett på danske unge mødre..trro det er ganske vanlig der..

Jeg liker litt "andre"navn jeg.. kjør på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...