Gå til innhold

helvete så irritert!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leide leilighet til verdens "snilleste" utleiere.

men måtte flytte fordi det ble for trangt da jeg venter nr2,

jeg sto med bekkenløsning, og med min mor med leddsykdom og vasket tak,gulv,dusj,do,kjøleskap,komfyr,peis,garderobeskap,kjøkkenbenk,skuffer og skap,listverk,vinduer, vi vasket i 7 timer!

og leiligheten var reinere en når jeg fikk den!

men etter jeg sa opp leiligheten har utleieren oppført seg helt dritt mot meg!

og hun påsto at hun var flau over hvor dårlig vasket det var!

heksa er ute etter depositumet, er jeg sikker på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da våre leieboere skulle flytte ut var det en del steder de hadde glemt å vaske og noen steder var ikke vasket skikkelig. Jeg bare sa ifra om hvor jeg mente det måtte vaskes bedre, så gjorde de det. Hvis hun skal ta fra depositumet for å betale profesjonelle for utvasking er hun jo nødt til å bevise at det ikke var vasket skikkelig, enten dokumentert gjennom bilder eller å vise det til deg.

Har hun ikke bilder, har hun ingen dokumentasjon og dermed blir det bare ord mot ord. Da vil hun sannsynligvis ikke ha mulighet til å ta fra depositumet. Så lenge dere har depositumskonto kan hun ikke få noe uten din signatur likevel..

Skrevet

hun har ingen bilder, for leiligheten er rein fra gulv til tak.

men idiotiske meg har betalt depositumet rett innpå kontoen demmes.

Skrevet

det var ikke lurt..anmeld de for bedrageri!

Skrevet

Alltid lurt å sjekke hele leiligheten sammen med utleieren når dere har vasket ferdig. Det du kan gjøre HI, er å si at enten så beviser hun det med bilder eller så anmelder du henne for bedrageri hvis hun da tar penger fra dopositumet.

Skrevet

Det var tabbe av deg det da! Man burde alltid ha depositumskonto. Depositumet er utleiers sikkerhet, men en slik sperret konto er din sikkerhet.

Vet ikke hvordan man går frem for å få de pengene tilbake. Ser du får forslag om å anmelde de. Jeg ville kanskje snakket med banken, politiet eller en advokat. Har egentlig ikke peiling, men skjønner godt at du er irritert. Lykke til med dette. Håper du får ordnet det. :)

Skrevet

Takk! :)

jeg skal få de til å bevise det, det kan bli morsomt.

uten bevis så kan de ikke komme fra det med depositumet mitt vel?

Skrevet

Det er også leietaker som har krav på rentene fra depositumet, du får be om de og ;)

Skrevet

takk, det må jeg huske :)

Skrevet

Uten bevis så tror jeg det er lite de kan gjøre. Uansett, lykke til. Oppdater om hvordan det går da :)

Skrevet (endret)

Du har ikke krav på renter når du ikke har hatt en depositumskonto. Det er feil.

Jeg synes forresten du skal ta bilder av leiligheten. Hvis de begynner å trolle så er det greit selv å ha beviser :)

"uten beviser kan de ikke komme fra det med depositumet mitt vel"..

Vel, står det i kontrakten at depositumet er overført demmes konto?

De kan vel streng tatt ikke komme unna med det, men de kan lage kraftig mye kvalme av dette! Det kan jo faktisk ende med at du må anmelde de.

Har du kvittering på at pengene er betalt inn?

Endret av 1hjertegull+junispire
Skrevet

ok :)

jeg har ikke nøkkel til leiligheten lenger, så blir vanskelig å ta bilder da :/

skal ikke forundre meg at de begynner med trolleri!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...