Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Hei! Sitter her litt lettere sjokkert etter jeg fant ut at han jeg lå med for noen helger siden, har ei kone. Har en gammel bekjent som jeg møtte for 6 år, og ikke lenge siden tok vi opp kontakten på facebook. Spurte litt om livet hans, da det kan ha skjedd mye siden sist vi møttes, og spurte om han var gift eller hadde kjæreste både på face og når han var hos meg. Vi avtalte at han kunne sove over hos meg, da jeg bor nærmere flyplass enn kameraten hans. Vi koste oss med middag, mimring og litt alkohol, og det endte da med sex. Bor på hver vår kant av landet, og har ingen interesse for fyren annet enn som en kamerat. Men skvatt litt når jeg så han hadde kone, og ble litt usikker på om jeg har gjort noe galt? Eller om jeg burde si noe, enten til han eller hu?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Men sto det ikke på facebook at han var gift? Hvordan fant du senere ut at han hadde kone da? Syns ikke du skal si noe jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Si det til henne. Tenk deg selv nå....virkelig tenk deg om, tenk om hun var DEG, at noen hadde ligget med DIN mann uten å få vite det? Tenk hvor jævlig sårende det må være..spesielt om hun hører det fra noen andre, eller finner det ut mye senere. Si det til henne. For en drittsekk. Og hva svarte han deg egentlig når du spurte om han var gift da?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Hei! Sitter her litt lettere sjokkert etter jeg fant ut at han jeg lå med for noen helger siden, har ei kone. Har en gammel bekjent som jeg møtte for 6 år, og ikke lenge siden tok vi opp kontakten på facebook. Spurte litt om livet hans, da det kan ha skjedd mye siden sist vi møttes, og spurte om han var gift eller hadde kjæreste både på face og når han var hos meg. Vi avtalte at han kunne sove over hos meg, da jeg bor nærmere flyplass enn kameraten hans. Vi koste oss med middag, mimring og litt alkohol, og det endte da med sex. Bor på hver vår kant av landet, og har ingen interesse for fyren annet enn som en kamerat. Men skvatt litt når jeg så han hadde kone, og ble litt usikker på om jeg har gjort noe galt? Eller om jeg burde si noe, enten til han eller hu? Hvis han har benektet at han har kone/kjæreste flere ganger så har ikke du gjort noe galt, Jeg for min del hadde nok sendt en melding til kona fordi jeg selv har vært ført bak lys av en partner og skulle ønske at noen hadde fortalt meg før det hadde gått et par år om hvordan han holdt på. Og om han så lett var utro med deg ville jeg anta du ikke er den eneste han har vært utro med. Og jeg ville ikke hatt det minste dårlig samvittighet ovenfor han når han hadde jugd meg opp i trynet flere ganger.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Jeg fant det ut ved å se på bilder til profilen til ei dame som bor i utlandet, som kom opp som venneforslag. De er ikke venner på facebook, men han var under bildene, sto som husband. Når jeg spurte han, svarte han; nei, det var han ikke. Og jeg slo meg til ro med det når jeg spurte han face to face, for han er heller ikke typen til å gifte seg. Jeg vet mye om han, om barn, ekser osv, men dette slo meg i bakken. HI
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #7 Skrevet 4. mai 2012 Er du utenlandsk eller? Det heter "Har ligget med EN gift mann" og "...da jeg bor nærmere flyplassEN enn kameraten hans"
min<3 Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 Er du utenlandsk eller? Det heter "Har ligget med EN gift mann" og "...da jeg bor nærmere flyplassEN enn kameraten hans" Zzzzzzzz......
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 4. mai 2012 #9 Skrevet 4. mai 2012 Er du utenlandsk eller? Det heter "Har ligget med EN gift mann" og "...da jeg bor nærmere flyplassEN enn kameraten hans" Det var da også noe å henge seg opp i....... Til HI: Kan han være separert? For teknisk sett er man fortsatt gift, men allikevel singel. Kan være han ikke gadd å begynne å legge ut om dette og ødelegge stemningen... Jeg hadde spurt han rett ut (om det er meningen dere skal ha mer kontakt da). Viser det seg at han regelrett løy, så hadde jeg sagt det til kona. For da er han et rævhøl........
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #10 Skrevet 4. mai 2012 Er du utenlandsk eller? Det heter "Har ligget med EN gift mann" og "...da jeg bor nærmere flyplassEN enn kameraten hans" Haha HI
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #11 Skrevet 4. mai 2012 Er du utenlandsk eller? Det heter "Har ligget med EN gift mann" og "...da jeg bor nærmere flyplassEN enn kameraten hans" Det var da også noe å henge seg opp i....... Til HI: Kan han være separert? For teknisk sett er man fortsatt gift, men allikevel singel. Kan være han ikke gadd å begynne å legge ut om dette og ødelegge stemningen... Jeg hadde spurt han rett ut (om det er meningen dere skal ha mer kontakt da). Viser det seg at han regelrett løy, så hadde jeg sagt det til kona. For da er han et rævhøl........ Kan jo hende han er separert, men har ikke fått noe svar på meldingen min enda. Jeg er bare en som liker å vite slike ting på forhånd, hvis du skjønner hva jeg mener. Tusen takk for konstruktive svar alle sammen
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #12 Skrevet 4. mai 2012 Er du utenlandsk eller? Det heter "Har ligget med EN gift mann" og "...da jeg bor nærmere flyplassEN enn kameraten hans" Synes det heller var pinligere å glemme: "... bekjent jeg møtte for 6 år SIDEN" HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå