Gå til innhold

Null svar på skravle,så mulig det er teit spm men prøver allikevel..


hormonia&alienimagen3

Anbefalte innlegg

...

Vi bestemte oss for å prøve å bli gravide å få januarbarn 2013, så sluttet på mini pilla i midten av mars.Rundt 22 mars hadde vi den første "bommerten" og symptomer kom en liten periode etter det...

Tok test ca. 30 mars og den var negativ,tok test 13 april som var svak positiv og igjen tre dager etter som var positiv...Og var vel 20 jeg fikk det konstanter hos lege...Men greia er at jeg rakk aldri å få noe mens før jeg ble gravid,så termin dato ble "gjett,gjett". Nå har legen uten UL kommet frem til ca. dato og med tankte på str. på livmor at jeg er 8-10 uker på vei,men jeg tenker at jeg har da overhode ikke gått nesten 3 mnd alt...

 

Min mann spøker mye for at vi har tvillinger på begge sider av familien,og at det synes godt allerede at det sikkert er blitt tvillinger nå. Men hvis størrelse tilsier at jeg er lengre på vei en det jeg trudde så er det nesten mulig da..?

Legen gikk såpass at han sjekket med doppler pga str. men hørte ingenting...Blir voldsomt nervepirrende å vente på innkalling til tidlig,tidlig UL på sykehuset...

 

Trur dere det kan være tvillinger eller er livmora bare stor for at det er 3 gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er generelt for tidlig til å si om det er tvillinger eller ikke. Størrelsen på livmor trenger (etter hva som ble sagt til meg ved samme forvirring) ikke å ha noe å si når det er så tidlig som evt 8-10 uker. Er fullt mulig at jeg tar feil altså!

Dersom du er 10 uker da, så er det bare to uker til du har den beste tidlige ultralyden.

Om du er supersupernyskjerrig kan du jo dra på privat ul når tid som helst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe svar å gi deg, men hvis du ble gravid rundt 22 mars så er de. Kø ikke så veldig feil med 8 uker da. Og jeg har hørt at livmoren blir fortere stor etter første graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble henvist til sykehuset for han ble usikker på termin selv for det vat motstridninger tydeligvis..Vi får vel bare være tolmodige å vente på svar,og regner med det går fort for har leiden mutasjon itillegg så de må holde ofte og regelmessig mål og kontroll av forster/baby i magen..Fint å få noe andres tanker på det ihvertfall for min mann svarer kun "jaja da hadde jeg rett" og mener det er to.. ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...