Gå til innhold

Hvor kreative er dere under sex-akten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere under forspillet og hvordan pleier dere å fortsette frem mot samleie?

Hvilke stillinger pleier dere å bruke?

Hvor lenge ca varer selve samleiet?

Pleier dere stor sett å gjøre det samme hver gang eller varierer dere mye?

Hva gjør dere dersom dere skal overraske mannen litt ekstra i sengen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjør dere under forspillet og hvordan pleier dere å fortsette frem mot samleie?

Hvilke stillinger pleier dere å bruke?

Hvor lenge ca varer selve samleiet?

Pleier dere stor sett å gjøre det samme hver gang eller varierer dere mye?

Hva gjør dere dersom dere skal overraske mannen litt ekstra i sengen?

Kreativ? Er det ikke meningen at man bare skal ligge der??

Skrevet

forspill; jeg runker eller suger han, han tafser smått på puppene mine, nesten aldri tafser han på musa mi..

stillinger; misjonæren, den der jeg sitter øverst, den der jeg ligger på siden, bakfra/doggy, reverse cowgirl... kommer ikke til i så mange fler stillinger da vi begge er store..

lengde; alt fra 5 min til et kvarter.. leeenge siden vi har hatt samleier på rundt timen..

Variasjon; vi gjør det vi føler for der og da.. pleier som regel være jeg som hinter til at jeg vil noe og drar ned buksa på han.. om han er med går buksa helt av, om han ikke er med så trekker han opp buksa etter e har runka han i 10 min..

overraskelser; har hatt kostymer og gitt BJ uten at det tente han noe sæærlig mer..

Hmm.. For å si det sånn; JA, JEG vil ha mer sex, snakker med han om det, men han "glemmer" det hver gang..

Skrevet

Føler ikke vi er veldig kreative, ganske vanlig sex her i gården, men vi er begge fornøyd med det.

Forspillet kan begynne allerede på formiddagen, vi har fire barn og aldri huset for oss selv så sex blir derfor etter at alle er i seng om kvelden. Vi kan likevel ha lyst på eller planlegge sex og bruke dagen/ettermiddagen til å lade opp med blikk, små kjærtegn o.l. Når alle ungene sover går vi å legger oss ;)

Ellers er forspill klåing og slikking stort sett, begge veier selvfølgelig, begge gir og begge mottar.

Stillinger blir mye misjonær, liggende på siden, bakfra, at jeg ligger i sengen mens han står på utsiden o.l. Vi har ikke alltid samleie heller, vi kan godt gi hverandre orgasme med hender og tunge og bare gi oss der.

Selve samleiet varer ikke så veldig lenge, vi bruker som regel mye lenger tid på forspillet enn på selve samleiet. Hele akten kan vare alt fra 15 min til en time tenker jeg, men av og til har vi en lenger akt.

Jeg er ikke noe flink til å overraske mannen i sengen, må innrømme det. Jeg har ikke helt selvtilliten som skal til tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...