Gå til innhold

Helt besatt av kompisen til mannen min.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre?

Jeg har aldri legget merke til han før eller brydd meg om han. Men i det siste har jeg merket at han gir meg uvanlige blikk, han smiler til meg når mannen min ikke ser på. For noen dager siden var jeg på byen sammen med noen venninner og da så jeg han kommer, han stoppet og begynte å se på meg. Jeg latet som jeg ikke så han i det hele tatt.

Jeg vet det er dumt, men han er uimotsåelig :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første.. Fittetjuver er ikke mye å samle på.

Tenk det hva han hadde kikket på om det var dere som delte hverdag og skittentøy.

Dessuten går slike forelskelser over.

At han kikker på deg trenger ikke bety mer enn at det napper litt i løken hans. Ikke nødvendigvis at han har følelser for deg a/s.

Blir litt matt av damer som går helt i spagat bare menn ser to ganger på de.

Og det menn som vet du er i parforhold med forpliktelser.

Sukk!

Skrevet

Er han i et forhold?

Skrevet

Vet hvordan du har det.....

Skrevet

Nei han er ikke i ett forhold.

Må si at jeg og mannen er muslimer, men han er ikke det.

Jeg giftet meg som 16 åring og blir voldtatt av mannen hver eneste dag. Jeg har null følelser for mannen min.

Skrevet

Jeg giftet meg som 16 åring og blir voldtatt av mannen hver eneste dag. Jeg har null følelser for mannen min.

HI

Skrevet

Tuller du? I hvilket land giftet du deg som 16-åring?

Skrevet

Vel.. Er du fri nok muslim til å gå på byen med venninner så er du fri nok til å skille deg.

Kjøp en ryggrad og stikk!

Skrevet

HI har du virkelig ikke annet å gjøre enn å finne opp ting her inne på forumet? Her er du muslim og giftet deg som 16 åring., for ca 6 mnd siden skrev du et innlegg hvor du kranglet med x`en ang noe barnevakt i forbindelse med hans nye kjæreste som skulle ta abort. Og på et annet forum her inne i dag, så har du mistet babyen din i uke 36 +. At det går ann! Skaff deg et liv!!!

Skrevet

Du som skriver at jeg er dit og datt tar helt feil. Jeg vet ikke hva du snakker om en gang.

Ja, jeg kan skille meg, men voldtekt? Nei, det finnes ikke voldtekt mellom en mann og kone, du må ha en god unnskyldning for å skille deg fra mannen, for eks. at han er utro, banker meg opp, osv...

Nå tror dere sikkert at jeg tuller, men det er faktisk helt sant det jeg sier.

Skrevet

Ja, jeg kan skille meg, men voldtekt? Nei, det finnes ikke voldtekt mellom en mann og kone, du må ha en god unnskyldning for å skille deg fra mannen, for eks. at han er utro, banker meg opp, osv...

Eh, unnskyld meg?! Visst pokker finnes det voldtekt mellom mann og kone, og det at du sier at det ikke gir deg god nok grunn til en skilsmisse gjør deg rimelig naiv.. Det var det mildeste jeg kom på og kalle deg for en slik idiotisk uttalelse..

Skrevet

Det er faktisk slik i islam, det finnes ikke voldtekt mellom mann og kone.

Skrevet

Er dette et sykt forsøk på å starte en diskusjon om muslimer? Vi bor i Norge og her trenger vi ingen grunn til å skille oss. Har du lyst å skille deg så gjør du det!

Gjest Heartbroken
Skrevet

HI har du virkelig ikke annet å gjøre enn å finne opp ting her inne på forumet? Her er du muslim og giftet deg som 16 åring., for ca 6 mnd siden skrev du et innlegg hvor du kranglet med x`en ang noe barnevakt i forbindelse med hans nye kjæreste som skulle ta abort. Og på et annet forum her inne i dag, så har du mistet babyen din i uke 36 +. At det går ann! Skaff deg et liv!!!

Hvordan vet du dette da? Klarer du å skille en anonym fra en annen?

Skrevet

Du som skriver at jeg er dit og datt tar helt feil. Jeg vet ikke hva du snakker om en gang.

Du er tvangsgiftet som 16-åring og blir daglig voldtatt, men problemet du velger å ta opp her er at du er keen på kameraten til mannen din?? Merkelig...

Hvis dette stemmer må du jo ta kontakt med et krisesenter og komme deg unna!

Skrevet

Haha latterlig.. Klarer du virkelig å se hvem som sitter bak anonymknappen?! IKKE hi her altså. Men jeg var nok den som krangla med eksen om barnevakt siden dama hans skulle ta abort. Og jeg er ikke muslim..

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Trolleri trollera. Gå og legg deg, HI

Skrevet

Stakkars jente! Føler med det HI, og tror ikke problemet ditt er så uvanlig at du bør beskyldes for trolleri.

Problemet her er vel at det sitter en bedreviter her som enda ikke har skjønt at det er mange som deler anonym-tittelen her...

Jeg skjønner at du er fortvilet, og det er ikke rart du blir betatt av andre når forholdet ditt er som det er. Anbefaler å komme deg bort, selv om det er vanskelig. Kanskje du kan søke hjelp hos noen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...