Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 mannen BJ selv om dere ikke får noe tilbake? (forutsett at dere liker både å gi og få). Eller gjør dere ikke det? Her i huset er fordeling flere ganger i uka til ham, og en gang i året til meg. Så jeg lurer på om jeg skulle kutte det ut, blir litt snurt :S
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Nei, det gjør jeg ikke om det ikke er under akten, og at begge får;)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Hva med å snakke med han før du kutter det ut? Noen ganger er det utrolig hva man kan klare med litt kommunikasjon Hvis du ikke forteller at du syns det blir skjevfordeling, hvordan skal han da vite at det trengs en endring? Og som svar til spørsmålet ditt, noen ganger gjør jeg det uten å "få noe igjen", men her er nok skjevfordelingen motsatt
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Et annet problem er at jeg ikke klarer å komme av annet enn å motta oralsex... Så blir litt lei seg når han aldri vil og jeg må ordne det med egne hender (bokstavelig talt ) HI
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Hva med å snakke med han før du kutter det ut? Noen ganger er det utrolig hva man kan klare med litt kommunikasjon Hvis du ikke forteller at du syns det blir skjevfordeling, hvordan skal han da vite at det trengs en endring? Og som svar til spørsmålet ditt, noen ganger gjør jeg det uten å "få noe igjen", men her er nok skjevfordelingen motsatt Han vet at det er det eneste som får meg til å komme. Så jeg tror nok han er klar over at det er skjevfordeling HI
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Her får han det så og si aldri uansett. Og jeg får det aldri. Jeg gir han det gladelig under sex, men syns han får be om det og at han da vasker utstyret først. Ikke aktuelt å ha ting luktende tiss i min munn. Han ber nesten aldri om det derfor blir det ikke ofte. Tidligere spurte jeg om jeg skulle gjøre det, men det har jeg sluttet nesten med. Jeg liker ikke å mota det så den er helt grei.
Major HotLips Houlihan Skrevet 4. mai 2012 #7 Skrevet 4. mai 2012 Ja, det hender i blant, særlig når jeg har mensen. Det er sjeldnere jeg får men det gjør ikke noe, å gi BJ er bare gøy
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 Vi kjører like barn leker best. Munn mot munn og tiss mot tiss hehe.. Vi er skjønt enige. Min mann er ikke så ivrig på verken å gi eller få. Helt greit
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #9 Skrevet 4. mai 2012 Et annet problem er at jeg ikke klarer å komme av annet enn å motta oralsex... Så blir litt lei seg når han aldri vil og jeg må ordne det med egne hender (bokstavelig talt ) HI
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #10 Skrevet 4. mai 2012 Et annet problem er at jeg ikke klarer å komme av annet enn å motta oralsex... Så blir litt lei seg når han aldri vil og jeg må ordne det med egne hender (bokstavelig talt ) HI
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #11 Skrevet 4. mai 2012 Et annet problem er at jeg ikke klarer å komme av annet enn å motta oralsex... Så blir litt lei seg når han aldri vil og jeg må ordne det med egne hender (bokstavelig talt ) HI Hvordan ordner du oralsex med "dine egne hender"?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #12 Skrevet 4. mai 2012 Et annet problem er at jeg ikke klarer å komme av annet enn å motta oralsex... Så blir litt lei seg når han aldri vil og jeg må ordne det med egne hender (bokstavelig talt ) HI Hvordan ordner du oralsex med "dine egne hender"? Altså, det funker med vibrator og oralsex, men ikke ved vanlig samleie. HI
Tigerpote Skrevet 4. mai 2012 #13 Skrevet 4. mai 2012 Jeg gir for å få ;p Jeg liker å gi, men skal jammen ha jeg også
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. mai 2012 #14 Skrevet 4. mai 2012 Nei,men så har jeg så trøbbel med nakken at jeg blir stiv om jeg gjør det
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #15 Skrevet 4. mai 2012 min vil ikke ha, men han gjør det masse med meg. jeg vil at han skal ville ha.
Mrs. Bouquet Skrevet 4. mai 2012 #16 Skrevet 4. mai 2012 Du må bare si at nå skylder du meg 117 omganger, så når du har gjennomført dem skal jeg blåse i klarinetten igjen.
håpefull<3 Skrevet 4. mai 2012 #18 Skrevet 4. mai 2012 han får nesten hver dag, jeg får ca en gang i uka. men jeg liker bedre fingring, og han fingrer meg hver dag nå skal det sies at vi ikke har barn, så sex hver dag er en selvfølge for oss. har jeg mensen så får selvfølgelig han BJ selv om det ikke blir noe på meg! men mye man kan finne på selv med tanta på besøk ingen dag uten orgasme ;D nyter det, for tenker det er noe annet når det kommer et barn i hus
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #19 Skrevet 4. mai 2012 Et annet problem er at jeg ikke klarer å komme av annet enn å motta oralsex... Så blir litt lei seg når han aldri vil og jeg må ordne det med egne hender (bokstavelig talt ) HI Hvordan ordner du oralsex med "dine egne hender"? Altså, det funker med vibrator og oralsex, men ikke ved vanlig samleie. HI Finnes det i det hele tatt kvinner som får orgasme av samleie? Det er ikke akkurat vanlig, de aller fleste må jo bruke hender, tunge eller vibrator i tillegg. Er faktisk ikke alle menn som liker å gi oralsex, og da må man finne andre løsninger. Han kan vel gi deg orgasme med sine hender og vibratoren, så slipper du gjøre det selv? Jeg kan godt bruke munnen på mannen uten at han gjør det på meg samme dagen, men gjør det ikke uten at vi har sex hvor begge er med på leken. Han går ned på meg oftere enn jeg går ned på han, men han gir meg alltid orgasme på en eller annen måte. Jeg får heller ikke orgasme ved samleie alene, men han vet jo etter mange års samliv hvilke knapper han skal trykke på for å gi meg det, selv uten å bruke munnen
Tigerpote Skrevet 4. mai 2012 #20 Skrevet 4. mai 2012 Et annet problem er at jeg ikke klarer å komme av annet enn å motta oralsex... Så blir litt lei seg når han aldri vil og jeg må ordne det med egne hender (bokstavelig talt ) HI Hvordan ordner du oralsex med "dine egne hender"? Altså, det funker med vibrator og oralsex, men ikke ved vanlig samleie. HI Finnes det i det hele tatt kvinner som får orgasme av samleie? Det er ikke akkurat vanlig, de aller fleste må jo bruke hender, tunge eller vibrator i tillegg. Er faktisk ikke alle menn som liker å gi oralsex, og da må man finne andre løsninger. Han kan vel gi deg orgasme med sine hender og vibratoren, så slipper du gjøre det selv? Jeg kan godt bruke munnen på mannen uten at han gjør det på meg samme dagen, men gjør det ikke uten at vi har sex hvor begge er med på leken. Han går ned på meg oftere enn jeg går ned på han, men han gir meg alltid orgasme på en eller annen måte. Jeg får heller ikke orgasme ved samleie alene, men han vet jo etter mange års samliv hvilke knapper han skal trykke på for å gi meg det, selv uten å bruke munnen Ja, jeg får Når jeg sitter oppå.
håpefull<3 Skrevet 4. mai 2012 #21 Skrevet 4. mai 2012 jeg får også orgasme ved samleie, men kun bakfra eller om jeg er øverst er visst ikke alle gutter som liker å bruke munnen, men har de da rett til å kreve bj fra dama?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #22 Skrevet 4. mai 2012 Jeg får det under samleie, hver eneste gang, og gjerne flere ganger. Uten noen annen form for stimulering og i flere stillinger. Hvis det ikke er vanlig, så er jeg heldig
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #23 Skrevet 4. mai 2012 Et annet problem er at jeg ikke klarer å komme av annet enn å motta oralsex... Så blir litt lei seg når han aldri vil og jeg må ordne det med egne hender (bokstavelig talt ) HI Hvordan ordner du oralsex med "dine egne hender"? Altså, det funker med vibrator og oralsex, men ikke ved vanlig samleie. HI Finnes det i det hele tatt kvinner som får orgasme av samleie? Det er ikke akkurat vanlig, de aller fleste må jo bruke hender, tunge eller vibrator i tillegg. Er faktisk ikke alle menn som liker å gi oralsex, og da må man finne andre løsninger. Han kan vel gi deg orgasme med sine hender og vibratoren, så slipper du gjøre det selv? Jeg kan godt bruke munnen på mannen uten at han gjør det på meg samme dagen, men gjør det ikke uten at vi har sex hvor begge er med på leken. Han går ned på meg oftere enn jeg går ned på han, men han gir meg alltid orgasme på en eller annen måte. Jeg får heller ikke orgasme ved samleie alene, men han vet jo etter mange års samliv hvilke knapper han skal trykke på for å gi meg det, selv uten å bruke munnen Jada jeg har alltid fått orgasme når jeg sitter oppå.(15 år) Men så kjøpte jeg meg vibrator... Den "ødela" litt. Nå er det ikke like lett, for jeg vet jeg kan ta den frem og en-to-tre så er det gjort:P Mye enklere selvfølgelig, men det blir ikke så lett når det blir spontant. Dumme meg, skulle aldri ha kjøpt den!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #24 Skrevet 4. mai 2012 Et annet problem er at jeg ikke klarer å komme av annet enn å motta oralsex... Så blir litt lei seg når han aldri vil og jeg må ordne det med egne hender (bokstavelig talt ) HI Hvordan ordner du oralsex med "dine egne hender"? Altså, det funker med vibrator og oralsex, men ikke ved vanlig samleie. HI Finnes det i det hele tatt kvinner som får orgasme av samleie? Det er ikke akkurat vanlig, de aller fleste må jo bruke hender, tunge eller vibrator i tillegg. Er faktisk ikke alle menn som liker å gi oralsex, og da må man finne andre løsninger. Han kan vel gi deg orgasme med sine hender og vibratoren, så slipper du gjøre det selv? Jeg kan godt bruke munnen på mannen uten at han gjør det på meg samme dagen, men gjør det ikke uten at vi har sex hvor begge er med på leken. Han går ned på meg oftere enn jeg går ned på han, men han gir meg alltid orgasme på en eller annen måte. Jeg får heller ikke orgasme ved samleie alene, men han vet jo etter mange års samliv hvilke knapper han skal trykke på for å gi meg det, selv uten å bruke munnen Jeg har ikke noe problemer med å få orgasme ved samleie. Kommer hver eneste gang uten bruk av hender, tunge eller vibrator. Så jo, det finnes
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 4. mai 2012 #25 Skrevet 4. mai 2012 Har ingen problem med å gi uten å få tilbake der og da, vet jo at jeg får mangedobbelt igjen når det blir min tur ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå