Kanelbolla Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Hvem er best? Hvem har størst bag? Hvem er best å trille? All positiv og negativ kritikk mottas med takk
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Simo er størst. Ellers veit jeg lite om trillekomforten på brio men jeg liker simo duo
Blabb00 Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Nå har det seg faktisk slik at Brio har blitt større i størrelse enn det simo er. Simo har minsket bagstørrelsen, så nå er den bare 31 x 76.. Og brio har faktisk sin størrelse som 78 x 31.. Så der tar du feil anonym Jeg har Brio happy duo og er knall fornøyd! GOOOD vogn, som jeg elsker. Nestemann skal få bruke den fra høsten av
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Har du hatt simo også? Kan du sammenligne trillekomfort på begge to? Folk skryter jo av simo der.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Jeg har brio happy og syntes den er veldig liten. jenta mi er brått 4 mnd og bagen begynner å bli liten. sportsdelen virker lang men veldig smal til at den bør holde til en 3 åring. simo vognene er fine med at du kan vippe opp en rygg i bagen også. vet ikke noe om hvordan simo er å trille eller å klappe sammen og sånn, men brio er kjempe lett og klappet sammen og i bagasjen på bilen på 1-2-3 :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 http://forum.snartma...p/t-383057.html Etter dette forumet å dømme så er det ikke så store forskjeller mellom simo og brio. Hun skriver: liggemålene for duo-bagen nå 34 x 77 cm. Jeg har ikke vært i butikkene og sett på dei nye vogna
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #7 Skrevet 4. mai 2012 Jepp, simo duo har 34x77 http://babycare.no/i...47&b_kid=906413
Blabb00 Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 Har du hatt simo også? Kan du sammenligne trillekomfort på begge to? Folk skryter jo av simo der. Jepp, jeg har simovogn i bhg. Og liker helt klart brio vognen best Uten tvil !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå