Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 hadde med på badet. passet på at alt "farlig" ikke var tilgjengelig og fulgte selvfølgelig med gjenom dusjkabinettet bakdelen er at de fortsatt tror det er helt ok å følge mamma på badet når jeg skal dusje - får aldri fred der inne...
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Hadde henne enten med i dusjen eller så satt hun i vippestolen på badet
Gjest mela<3 Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Enten dusjet han med meg, (da ble det mer bading), eller så ryddet jeg bort alt som det kunne bli krise av. Doruller, dokost, blader osv. Ble selvfølgelig ingen avslappningsdusj, for jeg måtte følge med.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Hos pappaen... Jeg passet på å dusje før han dro på jobb eller mens babyen sov.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 Om pappan ikke var hjemme så hadde jeg henne alltid med på badet. Var redd å la henne aleine uten oppsyn...
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #9 Skrevet 4. mai 2012 Åh, gleder meg til Å dusje sammen med en liten tulle igjen. Minnene slo liksom opp i meg nÅ om den der lille bløte og glatte kroppen som man mÅ niholde pÅ. Min første elsket Å bade og dusje, og jeg tok henne med meg inn i dusjen fra hun var ganske lita. Vi dusjer fremdeles sammen forresten. NÅ er hun 5 År, og enten dusjer hun sammen med meg, eller sÅ sitter hun i badestampen inne i dusjkabinettet mens jeg dusjer ved siden av. Lurer pÅ hvordan dette blir med den neste som kommer snart, for nÅ flytter vi snart inn i hus med dusj i badekar. Det kan bli omstilling. Hm.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #10 Skrevet 4. mai 2012 Åh, gleder meg til Å dusje sammen med en liten tulle igjen. Minnene slo liksom opp i meg nÅ om den der lille bløte og glatte kroppen som man mÅ niholde pÅ. Min første elsket Å bade og dusje, og jeg tok henne med meg inn i dusjen fra hun var ganske lita. Vi dusjer fremdeles sammen forresten. NÅ er hun 5 År, og enten dusjer hun sammen med meg, eller sÅ sitter hun i badestampen inne i dusjkabinettet mens jeg dusjer ved siden av. Lurer pÅ hvordan dette blir med den neste som kommer snart, for nÅ flytter vi snart inn i hus med dusj i badekar. Det kan bli omstilling. Hm.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. mai 2012 #12 Skrevet 4. mai 2012 Nå har jeg to barn å følge med, så dusje gjør jeg når samboeren er hjemme, eller når ungene sover på kvelden. Når jeg bare hadde storebror, så var han enten med på badet med leker, vi dusjet sammen, eller så dusjet jeg mens han sov.
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. mai 2012 #14 Skrevet 4. mai 2012 På kvelden, når han var i seng.... Orker ikke så mye styr bare for 5 min i dusjen. evnt på dagen når han sov
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #15 Skrevet 4. mai 2012 Hvis jeg måtte dusje når barna var våkne og ingen andre var hjemme, så putta jeg de i lekegrinda med litt kjekke leker, og suste gjennom dusjen - utrolig hvor få minutt man kan bruke om man bare gjør en innsats!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå