hormonia&alienimagen3 Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 (endret) Vi bestemte oss for å prøve å bli gravide å få januarbarn 2013, så sluttet på mini pilla i midten av mars.Rundt 22 mars hadde vi den første "bommerten" og symptomer kom en liten periode etter det... Tok test ca. 30 mars og den var negativ,tok test 13 april som var svak positiv og igjen tre dager etter som var positiv...Og var vel 20 jeg fikk det konstanter hos lege...Men greia er at jeg rakk aldri å få noe mens før jeg ble gravid,så termin dato ble "gjett,gjett". Nå har legen uten UL kommet frem til ca. dato og med tankte på str. på livmor at jeg er 8-10 uker på vei,men jeg tenker at jeg har da overhode ikke gått nesten 3 mnd alt... Min mann spøker mye for at vi har tvillinger på begge sider av familien,og at det synes godt allerede at det sikkert er blitt tvillinger nå. Men hvis størrelse tilsier at jeg er lengre på vei en det jeg trudde så er det nesten mulig da..? Legen gikk såpass at han sjekket med doppler pga str. men hørte ingenting...Blir voldsomt nervepirrende å vente på innkalling til tidlig,tidlig UL på sykehuset... Trur dere det kan være tvillinger eller er livmora bare stor for at det er 3 gang? Endret 4. mai 2012 av hormonia&alienimagen3
Gjest Neriad Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Det kan godt være bare det at det er tredje gang, ja! Magen min er også blitt veldig fort stor nå tredje gang. Kunne sikkert gått for å være 7-8 mnd på vei, og så er det bare 5 :-( Men ungen er normalt stor, og vekta ellers har ikke økt unormalt mye heller, så det er bare magen som er skikkelig slapp og har "falt ut" skikkelig fort... Skal bli interessant å se hvordan denne magen ser ut etter vel overstått svangerskap...
hormonia&alienimagen3 Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2012 *ugh* ja gleder meg ikke til slutt utseende på magen ,det blir jo vanskligere og vanskligere jo eldre man blir.Og huden får mer og mer problem med å trekke seg tilbake,så det blir spennende ja. Veldig greit å få noe tilbake melding som er noe annet en "hva var det jeg sa,det er nok tvillinger" om min mann kommer med...Han har liksom allerede bestemt seg for at det er det han... ;0P Får vente i spenning på time fra sykehuset,for legen var skeptisk på termin selv så ble henvist videre til SØF...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå