Gå til innhold

Er vippestol kjekt å ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og handler inn de siste tingene og lurer på om jeg skal kjøpe vippestol..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde veldig glede av vippestol til min. Den var fast grøt-stol fra 4 måneders alder, og var i så henseende uvurderlig. Alternativet hadde vel vært å ha poden på fanget og gitt grøt samtidig.. slitsomt!

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg syns det var veldig kjekt å ha, men jeg hadde en baby som likte vippestolen. Er ikke alle babyer som er like glad i å sitte i vippestol ;)

Brukte den ved mating, hun satt i den når jeg dusjet (hun HATET å ligge på gulvet når jeg dusjet), hun satt i den når jeg vasket rundt ol.

Det kan jeg anbefale er at du istedenfor å kjøpe selv låner en vippestol når baby er gammel nok til å sitte i den og så ser du hvordan det går. Om baby ikke liker det så har du ikke kastet bort penger og om baby liker det så kan du vurdere om du skal kjøpe en.

Skrevet

Ja til vippestol! :)

Vippet lillegutt i søvn mange ganger i den, greit når mamman sitter å strikker eller leser eller noe annet :)

Skrevet

Uvurderlig!

Skrevet

Var uunværlig til alle tre ungene.

Anbefaler Baby Bjørn.

Skrevet

Har hatt vippestol til alle mine fire barn og alle har brukt den like mye. Kjøpte Baby Bjørn til andre barnet og det er virkelig en super vippestol altså, for meg var den verdt hver krone siden den gynget enhver urolig unge så de tilfreds satt og tittet på omverdenen og den holdt seg kjempegodt. En venninne arvet den etter at jeg hadde brukt den til tre barn selv.

Super når du skal lage middag, vaske, dusje e.l. og fin matstol før de klarer sitte oppreist i høystol.

Gjest Ziva
Skrevet

Ble ikke brukt, mest unyttige tingen vi kjøpte.

Skrevet

Vi ventet med å kjøpe, men innså raskt at det var svært nødvendig. Jeg holdt på å kjøpe flere, for å ha en i hver etasje, eventuelt hvert rom.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Vi fikk låne en til gutten, han HATET den :-p fikk en annen i annet merke, tilfelle den ble bedre likt, men det ble den da ikke ;) Så guttungen ville ikke vite av det å sitte i vippestol.

Men vi har vippestol her til jenta også, hun har ikke prøvd den enda da, men vi skal gi den et forsøk denne gangen også, og jeg håper hun trives med den, hadde gjort grøtspising lettere, inntil hun kan sitte i egen stol :-p

Så ja, jeg ville nok kjøpt en vippestol ;)

Gjest Mamma til 1+spire2012<3
Skrevet

Vi kjøpte ikke vippestol med en gang. Frøkna prøvde en vippestol som tilhørte kusina hennes - den falt ikke i smak i det hele tatt!

Men bestemte oss til slutt at vi skulle kjøpe en vippestol slik at det ble litt lettere å gjøre ting hjemme (hun likte heller ikke bæresele).

Vi kjøpte Nuna Leaf, kjempe fin vippestol og frøkna ELSKET den fra første stund.

Istedet for at den vipper opp og ned, gynger den fra side til side.

Skrevet

Har brukt det masse til 4 av mine barn:) Kjempekjekt til grøtmating f.eks:) Har hatt baby på spisebordet mens vi har spist. Veldig koselig!

Skrevet

Totalt borkastet penger!

Kjøpte til eldstemann, men han ville ikke sitte der. Ga den bort og kjøpte så NY da minste kom, men heller ikke hun ville bruke den..

Klarte oss helt fint uten :)

Skrevet

Vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten vippestolen, som andre sier her er den genial til mating,når man dusjer ol. Eldstemann brukte den til han var 2 1/2 år. satt å så på barnetv i den.

Vi har babybjørn sin.

Skrevet

Har brukt den ein god del til begge. Kjekt å kunne ha babyen med seg ved måltid, og når babyen skal byrje å ete.

Har vore nøgd med Baby Bjørn sin.

Skrevet

Anbefales, Vi har to stykker. Begge er fra fisher price merke. Den ene er helt enkel med noen leker og vibrering. Den andre vibrerer, spiller musikk og vugger frem og tilbake.

http://lekmer.no/barn-og-baby/balansefort-og-sitte/babypasser/fisher-price-soothe-n-play-bouncer

http://lekmer.no/barn-og-baby/balansefort-og-sitte/babypasser/fisher-price-gear-swing

Gutten vår liker veldig godt og sitte i de. Bruker den enkle når jeg dusjer og når vi spiser middag. Har også hatt den med oss i besøk for den er veldig lett å flytte på. Den andre står i stuen Brukte den også mye når han var nyfødt og ikke ville sove alene. Da fikk jeg akkurat gjort noe mens han vugget frem og tilbake med vibrering.

Skrevet

Jeg hadde hørt at det var skadelig for barnet med vippestol, så jeg ville egentlig ikke ha. Men vi fikk en av noen venner som hadde brukt den til begge sine. Var helt genial. Dette var en helt enkel sak, ikke noe lyder eller leker på.... god gammeldags vippestol.

Har den enda, om kommer til å bruke den på nestemann :-)

Skrevet

Råder deg til å kjøpe Babybjørn vippestolen. Alle andre er ubrukelige er min erfaring.

Hadde en vanlig vippestol som nesten ikke vippet til mine to første barn. Be ikke veldig mye brukt, bortsett fra ved mating.

Med tredje barn fikk jeg et tips fra en i barselgruppa om vippestolen fra Babybjørn. Og den var GENIAL!

Ingen av mine babyer har vært sovebabyer som bittesmå, men tredjemann kunne faktisk sovne i denne vippestolen.

Dessuten elsker han å sitte i den og vippe frem og tilbake! :-)

Skrevet

Vi har en babybjørn vippestol, og ville ikke vært foruten! Han sitter i den mens jeg dusjer, sminker og ordner meg om morgenen, når han får grøt og av og til når jeg lager middag :) det blir ikke lenge av gangen, men han storkoser seg og jeg får gjort det jeg trenger å gjøre!

Skrevet

Et must for alle mine barn. Har brukt de masse! Satte babygymen over så var lykken komplett :-)

Skrevet

Vippestolen ble knapt brukt her, så her var den kun nyttig i overgangen til stol ved spising av grøt :)

Skrevet

Vi har hatt mye glede av BabyBjørn sin vippestol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...