Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Nå har jeg endelig fått ut fingeren og bestillt dåp til Ailo, men det blir en kveldsdåp og da lurer jeg på om noen av dere har hatt det og hvordan dere gjorde det med dåpselskapet? Hadde dere det før eller etter dåpen? Dåpen begynner kl 19:00 og da lurer jeg på om jeg skal ha middag før dåpen og kaffe og kaker etterpå? Eller blir det dumt?
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Er gudmor til en liten en som hadde kveldsdåp, og det var sååååå koselig De hadde middag, kaffe og kaker før dåpen, og fotografering etter Sent nok ble det så syns det passet bra at det ble gjort slik
Blabb00 Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Vi har ikke hatt det, men vi har vært i to kveldsdåper Da hadde vi mat før dåp i den ene.. Og kaker etterpå I den andre dåpen hadde vi mat og kaker før dåp.. Og mat og kaker før dåpen var det beste Kjempe koslig!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Hei :-D har ingen kunskap om dette, men skal ha kvelds dåp selv, så "kaster" meg på her Her blir dåpsseremonien klokka 18, så min mor anbefalte/foreslo at vi hadde kaker og kaffe for alle som inviteres, så er det dåpsmessa, etter det har vi (den nermeste familie og faddere) en middag. Syntes det virket logisk jeg. Vi kommer i såfall til å servere snitter til kaffe og kaker, da vil vi komme til å sette dåpsfestlighetene klokka 13, så holder vi det gåent frem til 16:30, så er det kirka. Etter det blir det for de nermeste å dra tilbake for en trivelig middag
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2012 Takk for svar alle sammen
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #7 Skrevet 4. mai 2012 Jeg ville tatt mat før dåpen og kaker etterpå hvis dere ikke har for lang vei til kirken. Det blir jo litt mer reising frem og tilbake, men tenk så mye kaker man kan spise når man får god tid til å synke maten! Nam...
Ioren Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 Niesa mi ble døpt kl 19, Vi møttes til middag i 3 tida tror jeg, før vi hadde kaker og kaffe. De nærmeste dro også til mamma og pappa etterpå (10-12 stk) for en kaffetår til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå