Gå til innhold

Herrejesus, jeg drømte at jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

vaska babyen min i do. Og så fikk h#n masse bæsj i håret! Det sies jo at alle drømmer har en mening, men hva dette kan bety... æsj. Har dere hatt noen teite drømmer som dere vil fortelle om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, er du redd for at du ikke steller babyen godt nok, at det kommer avføring i underlivet? Sånne ting?

Det sies jo at drømmer er beskjeder fra underbevisstheten, og ofte handler det om frykt for å ikke være god nok..

Skrevet

Eller det er bare en av disse syke gravid/nettopp blitt mamma-drømmene. Jeg drømte at jeg hadde seksualundervisning med min da hun var omtrent året, rett før hun skulle begynne i barnehagen. "For det var så viktig at hun lærte slikt hjemme før jeg lot henne gå ut i verden." Sykt, sykt, sykt, men det var jo bare en drøm! :)

Skrevet

Eller det er bare en av disse syke gravid/nettopp blitt mamma-drømmene. Jeg drømte at jeg hadde seksualundervisning med min da hun var omtrent året, rett før hun skulle begynne i barnehagen. "For det var så viktig at hun lærte slikt hjemme før jeg lot henne gå ut i verden." Sykt, sykt, sykt, men det var jo bare en drøm! :)

Det er vel ikke så sykt .. det du drømmer handler jo ofte om noe annet enn det det kan se ut til på overflaten, men de er symboler på noe annet. Seksualundervisning før barnehagestart kan jo handle om noe som enkelt som at du ubevisst var redd for å slippe din lille "ut i verden".. Redd for hva som kunne skje når ikke du var tilstede, og at du håper h*n har med seg det h*n trenger hjemmefra. Seksualundervisninger var jo bare et symbol på dette "farlige men deilige".. Synes det hørtes ut som en flott symboldrøm jeg :-)

Skrevet

Ja jeg kan gjerne fortelle om mine drømmer. Huff!!

Jeg fikk mange rare drømmer rett etter at jeg hadde blitt mamma. Jeg fikk også skikkelig dødsangst, nesten mer enn det som er normalt. Men jeg drømte i allefall at jeg eller babyen skulle bli besatt av djevelen!

Jeg pleier ikke generelt ikke å reagere noe spesiellt når jeg ser filmer, men hvis det er en film jeg angrer på å ha sett, så er det exorsisten filmene. De har gitt meg ufattelig ubehag!

Jeg har sjeldent mareritt, men når det er noe, så er det alltid om det.

Drømmene kom gjerne i perioder. Slik at jeg drømte og var livredd hver natt en periode, og så en stund uten drømmer.

Da jeg var gravid derimot, hadde jeg en drøm jeg husker svært godt. Det var ikke noe værre enn en innbruddstyv. Men alt var så snikete å skummelt i drømmen, at jeg klarte ikke å roe meg. Samboeren min visste stakkars ikke hva han skulle gjøre. Jeg satt i senga å gråt at jeg ville hjem til mamma, helt i ørska og livredd! Hehe, jeg må jo selvsagt le litt av det nå, men jeg var altså Så redd!

Skrevet

i to uker nå har jeg drømt noe av det samme hver eneste natt...

Jeg blir jaktet/fanget og drept av noen fremmede. 4-5 menn.... drømmen går konstant i at jeg løper.frykt for at de tar meg. noe de gjør.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...