Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 30 April var jeg på ultralyd for å få estimert fødselsvekten til lillegutten! Jeg var på den datoen 38+2. Ville undersøke hvor stor fødselsvekten var siden storesøster var 4320 gram. og jeg fryktet enda ett stort barn. men da jeg møtte opp på ultralyden og legen førte "ultralyd" instrumentet over magen min, så kunne han ikke finne noe hjertelyd, babyen var helt stille og hjertet var helt rolig. han fant ut at babyen hadde vært død siden søndag, alltså bare 1 dag. Jeg hadde ikke vært utrolig i det hele tatt fordi jeg hadde jo kjent spark på søndag, men legen mente at det var nok bare når jeg bevegde meg, fordi da ville babyen også "svømme" inni magen. Jeg ble da innlagt samme dagen på mandag, og dem satt igang fødselen. Utrolig tungt å måtte føde ett dødt barn! Lykke til dere andre gravide, og håper alt går bra med deres baby!
Eliane Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 off,nei! så trist. føler virkelig med deg, kan ikke være lett. håper du har godt med støtte rundt deg, ønsker deg det beste!! stor klem fra meg.
Leirha Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Nei uff så grusomt! Kondolerer så mye Jeg klarer ikke å sette meg inn i det, men jeg tviler aldeles ikke på hvor sjokkerende og vondt det må være. Så utrolig trist:( Håper du har god støtte rundt deg, at du blir tatt godt vare på. God klem.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Huff, så grusomt! Store klemmer fra oss...
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 30 April var jeg på ultralyd for å få estimert fødselsvekten til lillegutten! Jeg var på den datoen 38+2. Ville undersøke hvor stor fødselsvekten var siden storesøster var 4320 gram. og jeg fryktet enda ett stort barn. men da jeg møtte opp på ultralyden og legen førte "ultralyd" instrumentet over magen min, så kunne han ikke finne noe hjertelyd, babyen var helt stille og hjertet var helt rolig. han fant ut at babyen hadde vært død siden søndag, alltså bare 1 dag. Jeg hadde ikke vært utrolig i det hele tatt fordi jeg hadde jo kjent spark på søndag, men legen mente at det var nok bare når jeg bevegde meg, fordi da ville babyen også "svømme" inni magen. Jeg ble da innlagt samme dagen på mandag, og dem satt igang fødselen. Utrolig tungt å måtte føde ett dødt barn! Lykke til dere andre gravide, og håper alt går bra med deres baby! Noe av det samme skjedde med meg for 2 år siden! Jeg skulle på vanlig ultralyd for estimering av baby i uke 36+5 og dem kunne se at baby var død! hadde vært død i 2 uker da! utrolig tungt! kondolerer så mye ! det er viktig at du har noen å snakke med, jeg måtte gå til psykolog og gikk i 1 år. men dette er noe som fortsatt gjør vondt.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #7 Skrevet 4. mai 2012 tusen takk for medfølelse! føler nesten at det er min egen skyld i at han døde! jeg er røyker, men har prøvd hele graviditeten å slutte. Fra 25 sigaretter daglig, gikk jeg ned helt til bare 2 sigaretter daglig. Så jeg føler det er min egen skyld, dette som har skjedd med lille vennen min. HI
Nostalgia Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 Huff a meg, noe så fælt. Dette er alles skrekk å oppleve. Skjønner at du lurer på om røykingen kan være grunnen, men det kan være hjertet, andre organer som ikke har noe med røykingen å gjøre. Men dere skal få obbduksjons rapport? Naturen gikk nok engang sin gang og lille vennen din har det godt nå.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 4. mai 2012 #9 Skrevet 4. mai 2012 Uff så ufattelig trist :'( Min største medfølelse til dere! Stor klem og ta imot all hjelp du kan få!
Lotta27 Skrevet 4. mai 2012 #10 Skrevet 4. mai 2012 Hjerteskjærende å lese Det gikk kaldt nedover ryggen min.... Håper du/dere har god støtte rundt dere, ønsker dere alt godt videre. Kondolerer så mye
Drammensjente Skrevet 4. mai 2012 #11 Skrevet 4. mai 2012 Får tårer i øynene og klump i halsen Ufattelig trist å lese..... Ønsker dere alt godt!
Tante_Esel Skrevet 4. mai 2012 #12 Skrevet 4. mai 2012 åh utrolig trist.. sender dere mange varme tanker, og håper dere kommer gjennom denne forfærdelige tiden! all min medfølelse til dere!
Frenzia Skrevet 4. mai 2012 #14 Skrevet 4. mai 2012 Så utrolig trist! Nå ble jeg lei meg på vegne av alle dere som måtte ha opplevd slik. Jeg har i dag hatt mindre bevegelse enn vanlig, og jeg er stuptrøtt. Jeg hadde tenkt til å overprøve trøttheten og få gjort en del, men isteden skal jeg legge meg ned og kjenne etter bevegelser.
OssTre<3 Skrevet 4. mai 2012 #17 Skrevet 4. mai 2012 Det er så utrolig tris og lese om slike ting, og jeg kunne ønsket ingen hadde trengt og oppleve noe så hjerteskjærende. Min største medfølelse til deg og de rundt deg. Håper du har mange rundt deg som kan støtte deg i denne tunge tiden.
Mamma til to guttegull Skrevet 4. mai 2012 #19 Skrevet 4. mai 2012 Varme tanker til dere! Stakkars, dette er det værste marerittet man frykter. Håper du får mye støtte og hjelp.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #22 Skrevet 4. mai 2012 tusen takk for medfølelse! føler nesten at det er min egen skyld i at han døde! jeg er røyker, men har prøvd hele graviditeten å slutte. Fra 25 sigaretter daglig, gikk jeg ned helt til bare 2 sigaretter daglig. Så jeg føler det er min egen skyld, dette som har skjedd med lille vennen min. HI Hvis det er en og samme HI så finner jeg det meget merkelig at du driver og diskuterer at du har ligget med en gift mann på en annen side på dette forumet samme dag som du har mistet barnet ditt!Du skriver så mye rart at jeg sliter med å ta deg seriøst.... I en annen lenke her inne er du en tvangsgiftet muslimsk kvinne... Hvis dette har skjedd er det veldig trist for deg. Men hvis du bare skriver dette for å få oppmerksomhet så er du rimelig sjuk i huet!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #23 Skrevet 4. mai 2012 tusen takk for medfølelse! føler nesten at det er min egen skyld i at han døde! jeg er røyker, men har prøvd hele graviditeten å slutte. Fra 25 sigaretter daglig, gikk jeg ned helt til bare 2 sigaretter daglig. Så jeg føler det er min egen skyld, dette som har skjedd med lille vennen min. HI Hvis det er en og samme HI så finner jeg det meget merkelig at du driver og diskuterer at du har ligget med en gift mann på en annen side på dette forumet samme dag som du har mistet barnet ditt!Du skriver så mye rart at jeg sliter med å ta deg seriøst.... I en annen lenke her inne er du en tvangsgiftet muslimsk kvinne... Hvis dette har skjedd er det veldig trist for deg. Men hvis du bare skriver dette for å få oppmerksomhet så er du rimelig sjuk i huet!
Tigerpote Skrevet 4. mai 2012 #24 Skrevet 4. mai 2012 tusen takk for medfølelse! føler nesten at det er min egen skyld i at han døde! jeg er røyker, men har prøvd hele graviditeten å slutte. Fra 25 sigaretter daglig, gikk jeg ned helt til bare 2 sigaretter daglig. Så jeg føler det er min egen skyld, dette som har skjedd med lille vennen min. HI Hvis det er en og samme HI så finner jeg det meget merkelig at du driver og diskuterer at du har ligget med en gift mann på en annen side på dette forumet samme dag som du har mistet barnet ditt!Du skriver så mye rart at jeg sliter med å ta deg seriøst.... I en annen lenke her inne er du en tvangsgiftet muslimsk kvinne... Hvis dette har skjedd er det veldig trist for deg. Men hvis du bare skriver dette for å få oppmerksomhet så er du rimelig sjuk i huet! Huff, at denne misforståelsen skulle oppstå i denne tråden er virkelig trist... HI = hovedinnlegger, TS = trådstarter, Anonym = deg og meg og alle som vil...... HI er altså ikke en og samme person.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #25 Skrevet 4. mai 2012 tusen takk for medfølelse! føler nesten at det er min egen skyld i at han døde! jeg er røyker, men har prøvd hele graviditeten å slutte. Fra 25 sigaretter daglig, gikk jeg ned helt til bare 2 sigaretter daglig. Så jeg føler det er min egen skyld, dette som har skjedd med lille vennen min. HI Hvis det er en og samme HI så finner jeg det meget merkelig at du driver og diskuterer at du har ligget med en gift mann på en annen side på dette forumet samme dag som du har mistet barnet ditt!Du skriver så mye rart at jeg sliter med å ta deg seriøst.... I en annen lenke her inne er du en tvangsgiftet muslimsk kvinne... Hvis dette har skjedd er det veldig trist for deg. Men hvis du bare skriver dette for å få oppmerksomhet så er du rimelig sjuk i huet! HI står for "Hovedinnlegger".....altså den som startet tråden. Det er ikke en signatur. Så jeg vil tro at du her omtaler 3 ulike personer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå