Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 En utrolig god kompis av meg ble dumpa for noen dager siden. Jenta er også en veldig god venninne som jeg jobbet med for halvannet år siden. Hun er mer eller mindre helt likegyldig til det hele, mens han er så langt nede som jeg aldri har sett noen etter et brudd. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si til ham lenger, før dette gikk praten mellom oss så lett om alt mulig. Jeg skal så klart ikke tvinge ham til å være glad og fornøyd, men la ham få sørge seg ferdig; det gjør bare vondt for meg å se at han har det så jævlig som han har det, når jenta tilsynelatende helt ferdig. Hun sier i allefall så, hun vil ikke snakke med meg. Noen som har gode Cheer-up tips?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Hun har nok helt sikkert tenkt lenge på å gjøre det slutt, hun har sørget ferdig og kommet over det allerede før hun fortalte han at hun ville gjøre det slutt. Han får sin periode nå.
mrsrogaland. Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Dra han med ut og la han se at verden eksiterer utenfor. La han tro at ting blir bedre... Det er alltid vondt. Å sitte mye alene gjør vondt værre. Dra han med ut.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 ikke ta han med på ting som skal være veldig morsomt. Det fører bare til at han blir enda mer lei seg fordi han ikke vil greie å glede seg over det. Inviter han heller på middag innimellom, uten å stille voldsomme krav til han... Ikke server alkohol til maten og ikke antyd at nå må det være hyggelig. Ha en avslappet tone, og vær ærlig på a du synes det er vanskelgi! La han prate, og gjerne gråte hvis han tør. Spør om han vil være med å gå en liten tur f.eks slik at han kommer seg litt ut. Prøv å være småpratende og blid uten å overdrive! Når jeg var deprimert sist hadde jeg en slik venninne, og hun var verdt sin vekt i gull!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Tror ikke det er så mye du kan gjøre. Bare la han få sørge ferdig. Som folk sier: det går over. Det eneste du kan gjøre er å være der når han trenger deg.
Gjest Miryks Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 I all verden, det skulle jo ikke være anonymt! Meshkelige greier. Uansett, takk for svar (o: Ano1# Det er det jeg synes er rart. Alt har vært supert mellom de to. Vi har kunnet snakket om alt mulig, (virkelig, alt mulig), jeg og "Arianne". For bare et par uker siden fortalte hun at de tenkte på å få barn. Det har ikke vært et eneste tegn som har tyda på at hun hadde planer om å forlate forholdet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå