Gå til innhold

Hater å gå kveldsvakt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter bare å venter hele dagen, gjør selvfølgelig noen praktiske ting i hjemmet osv. Men orker ikke å gjøre så mye for jeg må dra på kveldsvakt allerede 13.00 pga lang vei og er ikke hjemme før 22.30.. Er student i praksis også så synes det er så himla unødvendig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker heller ikke kveldsvakt.

Som student må du kjenne på ulempene med turnus, og finne ut om det er håndterbart for deg. Sånn er det bare..

Skrevet

Du er ikke alene :)

Føler det samme jeg og.

Skrevet

Kveldsvakt er kjipt :( Som du sier, man får liksom ikke gjort noe annet den dagen, går bare å venter på å gå på jobb.. :(

Min ideelle arbeidstid hadde vært 7-14.30, hatt alle ettermiddager og kvelder fri. De som har det sånn er HELDIGE!!

Skrevet

Jeg synes faktisk kveldsvakt er ganske deilig og behagelig som småbarnsmor. Da har vi en forholdsvis rolig morgen hjemme med ungene uten stress før vi tusler til barnehagen. Leverer vanligvis ca kl. 9.30. Så har jeg en fri-formiddag uten barn. Og det er deilig! Kan da enten slappe av eller gjøre praktiske ting i huset som ikke alltid er så lett å gjøre med unger tilstede.

Synes det er kjedeligere å jobbe helg!

Skrevet

Må dere det altså? Var ikke noe krav til meg som student at jeg måtte gå kveldsvakt.

Hilsen en annen kveldsvakt som surmuler.

Skrevet

Ja, men barna må som regel være i barnehagen til 9 de dagene jeg går kveldsvakt, pga turdager osv. I tillegg synes jeg det er så kjedelig å levere de så tidlig og ikke få se de mer enn de timene der i løpet av dagen.

Står heller opp 05.30 for å gå på dagvakt...da arbeider jeg 7 til 14.30 og det er helt ypperlig!

HI

Skrevet

Gråsonen: Det er så veldig strengt nå i praksis (går sykepleien). Vi må følge kontaktsykepleier på hver vakt så langt det er mulig, slik at de skal kunne vurdere oss på best mulig måte....

Skrevet

Må dere det altså? Var ikke noe krav til meg som student at jeg måtte gå kveldsvakt.

Hilsen en annen kveldsvakt som surmuler.

Jeg skal ut i praksis til høsten og vi har fått beskjed om at de som skal være på institusjon må jobbe turnus (både dag, kveld, natt og helg), slik som de ansatte gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...