Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Har noe jeg skal selge og vil ha forhåndsbetaling for det før jeg sender. Det har jeg alltid gjort tidligere og det har ikke vært noe problem. Har en kjøper på gang som absolutt skal ha meg til å sende i oppkrav eller at hun sender kun penger for porto og at jeg skal sende varen uten å få penger for den før hun henter den. Beklager, skrev jeg. Og da ble hun dritsur! omg, nå er du vanskelig osv osv skrev hun. Er det mulig? Det er jeg som selger og som bestemmer hvordan jeg skal ha betalingen.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Skjønner på en måte at hun ble litt sur, selv om det er frekt å si at du er vanskelig. Det er så er det mange som tar betalt, men aldri sender varen, så skjønner at hun er skeptisk til å forhåndsbetale..
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Er vel ikke vanskelig å skjønne at hun ikke vil betale for noe før hun får det. Er jo mange som blir lurt den veien også. Hva er problemet med oppkrav? Eller Finns betalingsordning.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Kjøper er frekk som skjeller deg ut, men jeg ville ALDRI vært så idiot at jeg forhåndsbetalte for en vare. Oppkrav er beste sort. Skjønner ikke at det kan være så vanskelig for deg dersom du er en seriøs selger.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Aldri i verden om jeg betaler før jeg har varen, eller sender før jeg har pengene... Dvs at man MÅ bruke oppkrav ELLER finns betalingsgaranti. Hvorfor vil du ikke det???
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Jeg er enig med kjøperen jeg -bortsett fra det faktum at hun skjelte deg ut, da- jeg betaler aldri for noe før jeg har det i hånden. Skal jeg kjøpe noe på nett fra private, så forventer jeg at vi benytter betalingsgaranti eller oppkrav. Det er nemlig nok av frekke selgere også.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 Er heller frekk selger her som forlanger at kjøper som ikke kjenner selger betaler for varen på forhånd, og avviser alle andre rimelige betalingsmåter.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #9 Skrevet 4. mai 2012 Nå er det ett innlegg her på dib som heter "Frekk selger på Finn" og ett innlegg som heter "Frekk kjøper på finn". Er dere her inne å syter om det begge to, eller det troll? Teit troll i såfall:P
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #10 Skrevet 4. mai 2012 Dette innlegget virket mistenkelig koordinert med innlegget "frekk kjøper på finn". Nå holder det trollmor.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #11 Skrevet 4. mai 2012 Dette innlegget virket mistenkelig koordinert med innlegget "frekk kjøper på finn". Nå holder det trollmor. "frekk SELGER" skulle det selvsagt stå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå