Gå til innhold

Redebygging


AnneEileen

Anbefalte innlegg

Mange som er i gang med å handle inn/finne frem ting til den lille?

 

Her er jeg i full gang. Har kjøpt stellebord og bilstol. Så har jeg gått gjennom babytingene til eldste og funnet en hel søppelsekk med klær lillebror kan arve. Skal hente voksiposene mine hos en venninne etterhvert. Og vogna kjøpes når skattepengene kommer i juni.

Det er så gøøøøy, og jeg gleder meg så masse til å bli tobarnsmor! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja helt enig med deg! Kjempe gøy å begynne å gjøre klart til den lille kroppen :)

 

Jeg kjøpte for lenge siden seng, madrass, dyner, puter, bilstol, tripptrapp stol og dunpose til vognen. Har en storebror som har en venn som jobber i Babycare butikken. Og alt dette fikk vi for en kjempe billig penge, det var noe som var i utstilling på en messe. Så vi fikk det til under halve prisen :D Kjempe fornøyd med den handelen.

Nå har vi kjøpt ei Simo Duo vogn som står på det lille soverommet :)

Klær har vi ikke begynt med enda, tror jeg skal vente til etter sommeren for å handle. Sikkert mye mer tilbud og salgsvarer. Jeg synes ikke det er vits å bruke såå mange penger på de bitte små str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst til å begynne jeg også, men føler det er så lenge til september, kan ikke begynne å finne frem babytingene enda! Har tittet litt i butikker etter babytøy, men ender alltid opp med et eller annet til 2åringen istedet.

Har det meste av utstyr fra før, men vill ha ny seng (med sengekant som kan senkes) og stellebord (må ha et vegghengt et)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi jo det meste i hus allerede,,, men jeg har et lite hemmelig lager med klær som jeg kjøper når jeg finner ting som jeg bare ikke Kan gå fra,,,hehe.. Skal ta et raus med alt av barne-og babytøy nå en gang ila mai/juni tenker jeg..

 

Huset derimotm stakkars huset,,, her har jeg nemlig satt i gang oppussing! Har revet masse i kjelleren for å få stort nytt vaskerom, og har planer om å pusse opp soverommet vårt og å få satt inn badekar på badet før lille kommer! Håper bare pengene strekker til, for siden jeg er gravid er det plutselig begrensa hva jeg kan gjøre selv,m og må overlate jobben til min ikke-så-veldig-praktiske-mann... Hehhe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det meste også. Er noen ting som skal investeres i denne gangen som vi ikke hadde sist.

 

Har gått igjennom og sjekket det vi har av nøytrale klær i de minste størrelsene, og skrevet huskeliste på ting vi må kjøpe. Stellekommoden er tømt og klar til en nedvask.

 

Så er igang, det er godt å være ferdig med alt, for til sommeren skal jeg kose meg mest mulig med den kommende storebroren og være forberedt på tidlig fødsel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...