Gå til innhold

Deprimert! Trenger råd og gode ord!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde bunaden min! Den passa ikke! :(

Jeg har blitt feit! Har bare latt kroppen forfalle. Jeg vet jeg må skjerpe meg, men jeg fortrenger det bare.

Men etter jeg prøve bunaden, så fikk jeg et støkk i meg. Nå må noe gjøres!

Men hvordan begynner man??

Trenger tips, råd og mer motivasjon! :)

Hilsen meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke synes det blir for dyrt, prøv vektklubb.no. Der setter du opp et mål, og så får du vite hvor mye du kan spise hver dag. Du trenger ikke følge noen spesiell diett eller meny, bare skrive ned det du spiser og passe på at du holder deg til planen. Finnes gratisløsninger også tror jeg, men jeg er i hvert fall veldig fornøyd med vektklubben :) Er forum der også forresten, og uansett hvor lite eller mye du vil ned, og hvilket tempo du vil ha, finner du noen i samme situasjon, enten for å bare skravle, eller for å rapportere hvor mye du går ned hver uke.

Lykke til!

Skrevet

Foreslår at du tar på deg bunaden så godt du kan, og bruker den i hverdagen så ofte du kan. Dersom du i tillegg sørger for at all mat kun er tilgjengelig kun i de høyeste skapene så du må klatre på en stol og strekke deg, og/eller bakerst i de nederste skapene så du må krype litt, og du er streng og bare henter ut en halv porsjon av gangen, så vil nok bunaden passe igjen i løpet av svært kort tid, ser du. Da rekker du nok fint å få den til å passe før 17. mai. :)

Skrevet

Takk for svar! :)

Vektklubb hørtes spennende ut da!

Jeg må ned ca 10kg, har jeg funnet ut. å det høres litt uoverkommelig ut. Men det er vel bare en ting som fungerer, spis mindre og bevege seg mer. Så nå starter "opperasjon bli tynn"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...