Gå til innhold

Reiser til Tyrkia i morgen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til Tyrkia i morgen! Gleder meg! Skal reise med samboer, vår skjønne toåring, og lille baby i magen (tre måndeder til termin).

Noen som har noen lure pakketips eller andre råd/erfaringer?

Skal til Side på det nye Sunwing resort east side beach :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Herlige Tyrkia...ååh kjenner jeg blir misunnelig. Fint i Side! Vestre stranden er mye finere/bedre enn østre, vil anbelalle å prøve vestre strand selv om dere bor langs østre.. De nye Wing Resortene er nok veldig fine, men store og litt upersonlige. Dere mister den utrolig koslige og serviceminded stemningen på mindre familiedrevne hotell,MEN de har jo alt hva hjertet kan begjære av aktiviteter på et slikt anlegg (dersom alt er komt i gang for sesongen) Vil også anbefale å spise noen kvelder ute i byen/havnen. Det er mange gode restauranter i Side og maten generelt i Tyrkia er jo fantastisk! Det ligger en veldig bra ut forbi ruinene.. og en fantastisk fiskerestaurant i havnen (husker ikke navnet på noen av de...) men dette vet guidene, spør hvilke de anbefaller. Nydelig solnedgang kan nytes fra hele Side ;-) Vi fant en super restaurant med helt vanvittig god service og mat som heter Alremu, den ligger langs vestre stranden en kilometer eller to fra sentrum. De har også en egen del på stranden nedenfor, løper frem og tilbake med drikke og mat om man ønsker være der på dagtid;-) Vi har aldri hatt det bedre på ferie noensinne enn vi hadde det der :-) Eneste minuset med å reise til Tyrkia i starten av sesongen er at tyrkerne som driver butikker/restauranter har fått ladet batteriet hele vinteren og er klar til "angrep" Høflig avvisning funker i de fleste tillfeller og få steder får man vel bedre service som turist som nettopp i Tyrkiet. Goooood tur!!! Neste år skal vi 3 uker til Side :-) Gleder meg allerede..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...