Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Bare lurte på hvordan jeg skal gjøre det. Har kjøpt en lite brukt vognpose og lurte på hvordan jeg skulle rengjøre før bruk??
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Nå har jeg ikke posen her, ligger i bilen. Det er en ticket to heaven pose om det er til hjelp
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Jeg ville prøvd å vaske den. Selv om den er lite brukt kan det ligge snørr/tiss og andre kroppsvesker i den. Kan være sølt drikke også. Ikke alle som nevner dette når de selger. Se an selger også. Ihvertfall bruk en våt klut og dynk stoffet.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 nå STåR det vaskes på 40 grader, men tromles med tennisballer. Eh har ikke dettte liggende i huset. Hva gjør jeg da?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #10 Skrevet 4. mai 2012 Du kan også prøve å lage harde baller av sokker eller annet. Vær sikker på at de holder hele vasken:) Finnes også vaskeballer på div butikker.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #11 Skrevet 4. mai 2012 Eller bruke noe annet... Jeg brukte tette plastbeger fylt med tørkede linser. Funker strålende, men husk å sjekke at begrene er helt tette., og ikke bruk glass (får vel anta at du skjønte det selv, men måtte bare understreke at det ikke er lurt) Erteposer er det noen som har liggende, kanskje det kunne vært noe? Sko kan brukes, men pass på at de er rene (enda en ting jeg antar du skjønner, men...) Eller så kan du bare skaffe noen tennisballer, så har du ikke det helt store problemet lenger
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #12 Skrevet 5. mai 2012 har ikke tørketrommel det jeg mente jeg ikke hadde... Når man vasker den i maskinen, da trenger man vel ikke tennisballer?
Mrs. Bouquet Skrevet 5. mai 2012 #13 Skrevet 5. mai 2012 Det er når du skal tørke den du trenger tennisballer. Men du trenger ikke det, det fungerer like godt uten så lenge du tørker posen lenge nok. Men har du ikke tørketrommel sliter du. Da blir dunen i posen liggende i en klump inni trekket, og vil ikke tørke skikkelig før det har gått surt.
Mrs. Bouquet Skrevet 5. mai 2012 #15 Skrevet 5. mai 2012 Et alternativ er å riste posen skikkelig mange ganger til den er helt tørr inni. Tar nok noen døgn om den ligger på et varmt rom. Hadde nok kjøpt noe annet en dunpose om jeg ikke hadde tørketrommel.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #16 Skrevet 5. mai 2012 Da får du levere den til rens. Evt låne noens tørketrommel. Jeg fikk min mor til å vaske min tth pose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå