Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Plages med kramper og mye smerter i magen med jevne mellomrom, så ille at jeg ikke klarer å gjøre noe, blir liggende langflat og vri meg av smert, har hatt det slik i nesten ett år (etter en sa). Var til legen, og det ble sendt henvisning til ultralyd. I dag fikk jeg brev i posten om at det ble ikke prioritert, og at jeg måtte forvente ca ett års ventetid :-( Ble skikkelig skuffet, for det er helt forferdelig når det pågår, får ikke til å forklare hvor vondt det egentlig er!!
Gjest Ziva Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Ring rundt og finn et sykehus som kan ta deg inn før.
Ingen kommentar Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Sjekk ut www.frittsykehusvalg.no Der står det hvem som har kortest ventetid
Gjest yrild Skrevet 3. mai 2012 #5 Skrevet 3. mai 2012 Da ville jeg betalt for å få gjort det privat... ikke søren om jeg hadde gått rundt med konstante smerter uten å få sjekket det. En UL kan jo ikke koste skjorta? (Selv om det sikker er noen tusen...)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #6 Skrevet 3. mai 2012 Ring og mas! Be dem om å sette deg opp slik at de ringer deg hvis noen avbestiller timen sin, hvis du bor noenlunde i nærheten. Ring flere ganger i uka, si at du har vondt.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 3. mai 2012 #7 Skrevet 3. mai 2012 Er det virkelig mulig?? Svigerinna mi hadde dette for noen år siden, og hos henne var det cyster som sprakk. Jeg ville tatt det privat! Det er verdt pengene. Hvis ikke du har veldig lite da selvfølgelig:)
3gutter_og_1jente Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 Neste gang du har veldig vondt så kontakter du lege/legevakt. Da er det mulig dem sender deg inn til en akutt time. Men som andre over her skriver så sjekk ut fritt sykehusvalg. Vet ikke hvor i landet du bor, men bor du i Oslo, Akershus eller Østfold vil jeg anbefale deg å sjekke ut ventetiden på Ski sykehus, den pleier å være kort. Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå