Himmel og hav Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Svigerfar har. Han sa det var et helvete. Jeg har slitt masse med bihulene jeg også, men prøvde akupunktur istedet. Det funket som bare det og var mye mindre dramatisk enn å stikke opp.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Jeg har operert i bihulene. Funket bra det :-) Men operasjon er ikke noe man får i første omgang... Jeg var gjennom et par år med kronisk bihulebetennelse først. Skyller du med saltvann forresten? Det kan hjelpe. Dessuten har jeg hørt flere fortelle at de enten bruker honning i skyllevannet, eller at de varmer litt honning og drar opp i nesten. De sier det svir som fy, men at de blir kvitt plagene.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Jeg har operert i bihulene. Funket bra det :-) Men operasjon er ikke noe man får i første omgang... Jeg var gjennom et par år med kronisk bihulebetennelse først. Skyller du med saltvann forresten? Det kan hjelpe. Dessuten har jeg hørt flere fortelle at de enten bruker honning i skyllevannet, eller at de varmer litt honning og drar opp i nesten. De sier det svir som fy, men at de blir kvitt plagene. Ja, har skyllet den nesen hele livet, prøvd alt, men nå er det akkurat som om ingenting virker lenger:( Får ut mye "puss" , men det tar liksom aldri slutt. Jeg var veldig plaget da jeg var i barne/tenårene, gikk på antibiotikakur annen hver mnd. Så ble jeg henvist for oppstikking, men motet sviktet,da jeg var hysterisk redd for alt som het nåler, så jeg avbestilte timen hos øNH. I en periode prøvde jeg akupunktur og synest at det hadde god virkning, men nå virker ikke det lenger. Så var det påan igjen med antibiotikakurer annen hver mnd og nå virker ikke de heller, så legen har henvist meg mtp oppstikking og jeg gruer meg som en gal. HI
Pigalopp:-) Skrevet 3. mai 2012 #5 Skrevet 3. mai 2012 Jeg har operert i bihulene. Funket bra det :-) Men operasjon er ikke noe man får i første omgang... Jeg var gjennom et par år med kronisk bihulebetennelse først. Skyller du med saltvann forresten? Det kan hjelpe. Dessuten har jeg hørt flere fortelle at de enten bruker honning i skyllevannet, eller at de varmer litt honning og drar opp i nesten. De sier det svir som fy, men at de blir kvitt plagene. Ja, har skyllet den nesen hele livet, prøvd alt, men nå er det akkurat som om ingenting virker lenger:( Får ut mye "puss" , men det tar liksom aldri slutt. Jeg var veldig plaget da jeg var i barne/tenårene, gikk på antibiotikakur annen hver mnd. Så ble jeg henvist for oppstikking, men motet sviktet,da jeg var hysterisk redd for alt som het nåler, så jeg avbestilte timen hos øNH. I en periode prøvde jeg akupunktur og synest at det hadde god virkning, men nå virker ikke det lenger. Så var det påan igjen med antibiotikakurer annen hver mnd og nå virker ikke de heller, så legen har henvist meg mtp oppstikking og jeg gruer meg som en gal. HI Tror ikke det er så vondt, bare ubehagelig kanskje. Vet ikke hvordan de gjør det når de stikker opp sånn, men tenker at det ikke kan være stort verre enn da jeg etter operasjonen måtte inn en uke etterpå for å ta bort skorpa inni den ene bihulen hvor de hadde skrapt rent... Da var legen inni med pinsett og "kikkert" og rev av skorpa, og det var jo litt ubehagelig da. Det er jo ikke vanlig at man driver på inni der akkurat så man føler seg litt hjelpeløs, men bare husk å puste godt så går det bare bra! Som sagt er det nok mer ekkelt enn vondt... ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #6 Skrevet 3. mai 2012 Jeg har operert i bihulene. Funket bra det :-) Men operasjon er ikke noe man får i første omgang... Jeg var gjennom et par år med kronisk bihulebetennelse først. Skyller du med saltvann forresten? Det kan hjelpe. Dessuten har jeg hørt flere fortelle at de enten bruker honning i skyllevannet, eller at de varmer litt honning og drar opp i nesten. De sier det svir som fy, men at de blir kvitt plagene. Ja, har skyllet den nesen hele livet, prøvd alt, men nå er det akkurat som om ingenting virker lenger:( Får ut mye "puss" , men det tar liksom aldri slutt. Jeg var veldig plaget da jeg var i barne/tenårene, gikk på antibiotikakur annen hver mnd. Så ble jeg henvist for oppstikking, men motet sviktet,da jeg var hysterisk redd for alt som het nåler, så jeg avbestilte timen hos øNH. I en periode prøvde jeg akupunktur og synest at det hadde god virkning, men nå virker ikke det lenger. Så var det påan igjen med antibiotikakurer annen hver mnd og nå virker ikke de heller, så legen har henvist meg mtp oppstikking og jeg gruer meg som en gal. HI Tror ikke det er så vondt, bare ubehagelig kanskje. Vet ikke hvordan de gjør det når de stikker opp sånn, men tenker at det ikke kan være stort verre enn da jeg etter operasjonen måtte inn en uke etterpå for å ta bort skorpa inni den ene bihulen hvor de hadde skrapt rent... Da var legen inni med pinsett og "kikkert" og rev av skorpa, og det var jo litt ubehagelig da. Det er jo ikke vanlig at man driver på inni der akkurat så man føler seg litt hjelpeløs, men bare husk å puste godt så går det bare bra! Som sagt er det nok mer ekkelt enn vondt... ;-) Takk for svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå