Gå til innhold

Jeg kjeder meg max og ser Paradise Hotell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i all verden er de to som ble valgt så sure? Er det ikke urettferdig uansett hvem som velges? Kjenner jeg ble en smule provosert over å heve seg så over alle de andre...

Hehe, på tide å ta nesen ned i bøkene igjen skjønner jeg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Miguel er en drittsekk. Skjønner ikke at noen der inne orker å prate med han. Får helt mark av å se på han.. æsj!

Skrevet

Ser på paradise hver dag jeg, trenger ikke kjede meg :P. Hehe

Enig i at de reagerte tåpelig. Kristina har jeg ikke sansen for i det hele tatt, håper det er hun som ryker..

Skrevet

nei guuud, hhater andreas, camilla, kristin og spesielt christina, heia miguel, selvom han er skada han og.. :P hoho

Skrevet

nei guuud, hhater andreas, camilla, kristin og spesielt christina, heia miguel, selvom han er skada han og.. :P hoho

Skrevet

Er ingen fan av Miguel jeg heller, men akkurat her er jeg enig med han; hvorfor i all verden tror "de gamle" der inne at de er fredet?? Bli så jævlig sure og grinete for å bli valgt er jo bare patetisk. Det hadde vært like "urettferdig" samme hvem som ble valgt. Og på denne måten får faktisk de nye en sjanse også.

Det er jo ingen som tør å røre de gamle, for da får de et helvete i ettertid.

Skrevet

Det er da like urettferdig uansett hvem som blir valgt.. dramaqueens Kristin og Christina!

Og Christina har da heller ikke vært der fra begynnelsen av, så skjønner ikke hva hun bråker for..?

Hun er by the way ganske så uspiselig. Ser ut som en booms store deler av tiden med fett og ustelt hår og svære slaskete klær. og måten hun prater på.. høres ut som en fjortis!

Skrevet

Nei, for de kom jo inn først så da er det sååå slemt å stemme mot dem. Man skal bare stemme på de som ikke bidrar til, og passer inn i deres gruppe. Håper de arrogante bærtene ryker på huet og rævva ut. Det er jo Så mye verre for dem enn alle andre. Jada, Miguel er sikkert en drittsekk, men herlig å se noen gå i mot den den koseklanen som tror de bestemmer over alle som er der inne.

Ja, jeg kjeder meg også :o

Skrevet

Ja HUFF christina går meg på nervene! Synd hu ikke fikk den erta.. grøss for ett menneske.

Skrevet

Helt enig i at de er drama queens. Men, herregud, som jeg ler når de gråter når de må reise hjem. Morsomt! Lurer på om de er flaue når de ser dette nå i etterkant.

Og nå fikk jeg lyst på pepsi max.

Skrevet

Herregud, så fjortis Iselin er! Nei, maks 12 år!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...