Magetaska Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Hvor i svarte helvete får feite folk tak i klær hen?? Jeg tror jeg klikker snart! Er ikke vant til å være feit, og trenger en kjole ASAP! Hvor får man kjøpt det på nettet? Kjøpte en vila kjole i xl i fjor, og da var den aaaalt for stor, og nå får jeg den faen ikke overhodet engang. Hjelp ei stakkars sugge???
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Feiteavdelingen på Kappahl eller feiteavdelingen på Lindex? Eller en annen feiteavdeling;) Ellers har de mye flott på Laredoute.no - i størrelse enorm. Hilsen en som har handlet alle stedene:) Hvilken størrelse bruker du da?
Magetaska Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2012 Størrelse firemannstelt... Neida, er størrelsen stor klarer jeg å presse meg inn i XL, men bør nok helst ha XXL. Men må ha noe som skjuler magen og lovehandelsan, og det er ikke lett å finne. Bruker str. 40/42 i bukser, og bare elsker at jeg må løfte magen for å kneipe glidlåsen.. Ja, takk gud for feiteavdelinger
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Hvis du trenger kjole kan du sjekke ut manillusion.no der har de fine kjoler i alle størrelser.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #5 Skrevet 3. mai 2012 Det er morsomt det der. Jeg har slanket meg 8 kilo, (and counting). Er nede i 40-42 i bukser, og jeg føler meg slank og fin, og har ingen planer om å gå i feiteavdelinga igjen. Simpelthen eeeelsker skylappene mine! Hilsen første anonym.
Magetaska Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2012 Så flink du er da! 40/42 i bukser er ikke stort synes jeg. Liker både rumpa og lårene mine, men den forbanna magen er jo helt ute av kontroll! Ser høygravid ut, og det er ikke veldig kult når man ikke er det. Eneste fordelen er at folk reiser seg for meg på bussen
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #7 Skrevet 3. mai 2012 De har feiteavdeling på HM.com også. Der har de fine feiteklær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå