Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 mannen her gjør det ikke. utrolig synd. er utrolig koselig når han gjør det. prøvd å si det til han men han gjør det i en dag så er det tilbake til det gammle.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Han holder som regel rundt meg når vi legger oss, men ikke når vi sover. Jeg vil helst ligge alene når jeg sover, og klarer ikke ligge kliss oppi han., så det funker fint det.
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Hver kveld:) ligger sånn til vi nesten sovner, da flytter han seg.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Sånn utenom når det er naturlig påkrevd, så ytterst sjeldent. Det er min feil. Når jeg skal sove, vil jeg ha fred. Men vi pleier å ligge på sofaen sammen en times tid på kveldene der han holder rundt meg mens vi ser på en serie vi har lastet ned. Det er veldig koselig
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #5 Skrevet 3. mai 2012 Han holder rundt meg en god del, men jeg liker ikke det når jeg skal sove, må sove "fri", så ikke alltid han tør...stakkars:P
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. mai 2012 #6 Skrevet 3. mai 2012 Stortsett kun når han "prøver å få" sex, altså, det er hans måte å innlede forspillet på, og han tror det samme om meg :-/ :-p for om jeg kryper inntil han i armkroken hans, så er han beredt kan man si. Mannfolk :-p
GlemMegEi Skrevet 3. mai 2012 #7 Skrevet 3. mai 2012 hver kveld,men når jeg skal sove må jeg ha "fri"..
Magetaska Skrevet 3. mai 2012 #8 Skrevet 3. mai 2012 Han prøver hver kveld, men stakkaren rekker faen meg ikke rundt... Håper et på mnd på nutrilett fikser den biffen!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #9 Skrevet 3. mai 2012 Hver kveld, helt til vi nesten sovner, og da bytter vi til skje med meg bakerst. Da sovner jeg på noen sekunder sier han, og han litt etter. Vanedyr? Jupp.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. mai 2012 #11 Skrevet 3. mai 2012 Ja, hver eneste kveld. Før vi sovner ligger vi alltid tett inntil hverandre, holder rundt hverandre og kiler hverandre på ryggen til _han_ sovner. Og så snur jeg meg og lager meg litt mer plass før jeg også sovner.
Major HotLips Houlihan Skrevet 3. mai 2012 #12 Skrevet 3. mai 2012 Når han vil ha seg noe og når jeg sier at han må ikke når vi skal sove, da må vi ligge for oss selv:)
Netti*** Skrevet 3. mai 2012 #13 Skrevet 3. mai 2012 Først ligger vi mage mot mage men sånn klarer ingen av oss å sovne. Så da får jeg beskjed om å snu ræva til. Så ligger jeg på armen hans men han holder rundt meg, til bi begge sovner, så våkner vi etter et par minutt og legger oss bort fra hverandre. Det har vært kveldsrutine i 10 år nå. Første året kunne vi holde hånda hele natta..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #14 Skrevet 3. mai 2012 Jeg sovner med armene hans rundt meg stort sett hver kveld. Det hender vi ligger sånn når vi våkner også, men ikke alltid.
kaklemor Skrevet 3. mai 2012 #15 Skrevet 3. mai 2012 Hver gang vi skal sove Jeg sovner og han flytter seg forsiktig for å ikke vekke meg Jeg er glad jeg har en mann som elsker å kose <3
Gjest Heartbroken Skrevet 3. mai 2012 #16 Skrevet 3. mai 2012 Helst ville han ligget tett, tett heeele natten - og mannen beveger jo ikke på seg når han først har sovna! Men jeg må ligge fritt når jeg skal sove, og for tiden er jeg så kvalm at jeg ikke tåler at han rører meg, stakkar. Så nå er det å holde hender det nærmeste vi kommer kosing på nattestid
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #17 Skrevet 3. mai 2012 Hver kveld! Han vekker meg til og med for å få kosestunden sin, den tosken.. Som om vi ikke sover lite nok! (men det er jo litt koselig også, da..)
Suppehue Skrevet 3. mai 2012 #18 Skrevet 3. mai 2012 Aldri...sambo sover med snorkemaske og det er jammen meg en kjempe turn off..
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 3. mai 2012 #19 Skrevet 3. mai 2012 Som regel hver kveld helt til vi omtrent dauer av varme, gir nattakyss og legger oss hver vår vei
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #20 Skrevet 3. mai 2012 Nå omdagen er det ikke like ofte, men det pleier å være nesten hver kveld når vi legger oss. Jeg syns det er så deilig å sovne i armkroken hans, men såfort vi sovner så ruller vi frahverandre. Det blir for varmt å ligge slik hele natta.
mrsrogaland. Skrevet 3. mai 2012 #21 Skrevet 3. mai 2012 Han legger seg uten å gi meg kyss på munnen og på pannen. Han klarer ikke sovne da. Syntes det er veldig koselig. Holder rundt hverandre hver natt.. Men bare for kos.. Klarer ikke sovne slik med mindre jeg er veldig trøtt.. Også er han så flott at han har laget en regel selv om at han aldri skal avslutte dagen og sovne uten kyss og klem - Uansett om vi har kranglet og vi er sure på hverandre.. Og det har han faktisk holdt. Selv om jeg har vært mindre grei så klemmer han og kysser meg på munn og panna før han legger seg til å sove.
It's all about me Skrevet 3. mai 2012 #22 Skrevet 3. mai 2012 Hadde jeg latt han hadde han holdt rundt meg hver kveld, hele natten.......og hvert våkne sekund ellers også.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #23 Skrevet 3. mai 2012 Aldri! Jeg klarer ikke kropskontakt i senga (bortsett fra når det er noe på gang ) Samboeren ville gjerne ha lagt inntil meg hele natta, men jeg får helt fnader av det. jeg ligger som regel helt på kanten av madrassen for å komme lengst mulig unna. Var vanskelig for han å godta til å begynne med, men nå etter 6 år er han blitt vant med det selv om han innimellom prøver seg på litt kontakt...
OssTre<3 Skrevet 3. mai 2012 #24 Skrevet 3. mai 2012 Dersom vi ligger og snakker så ligger vi tett inntil hverandre. Men når jeg skal sove Må jeg ligge for meg selv og ha fritt leie til å bevege å åle meg som jeg vil, før jeg endelig finner den perfekte sovestilling og sovner:)
Soon to be mum Skrevet 3. mai 2012 #25 Skrevet 3. mai 2012 Mannen min holder rundt meg hver eneste kveld, og har gjort det siden vi traff hverandre for 11 år siden. Vi ligger i skje, med ham bak meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå