Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Vi flyttet hit fra utlandet for litt over et år siden og siden flyttingen ble registrert hos veldig mange andre offentlige instanser regnet jeg med at vi ville få en innkalling til helsestasjonen. Den kom ikke å jeg glemte hele greie siden jeg har "store" barn. Eldstemann fikk litt problemer og i ren desperasjon ringte jeg helsestasjonen for å få høre hvor jeg skulle henvende meg for å få hjelp. Etter 30 min på telefonen for å få tak i rett person fikk jeg forklart hva problemet var og spurte hvor jeg skulle ta dette. Helsesøster svarte meg at det måtte hun ta senere for nå skulle hun kjøre bil, kunne hun ringe meg opp igjen tre dager senere... Nå igjen skulle jeg prøve å få en time med helsesøster til barna etter anbefaling (?) av pedagoger. Jeg sende en mail om jeg kunne bestille en time pr mail. Jada, det var ikke noe problem. Nå etter FEM mailer og 1 telefonsamtale har jeg gitt opp!! Det er jo KøLL i helvete få en jævla time med de folka der!!! Tror faktisk det hadde vært enklere å bli invitert på slottsball enn å få en jævla time på helsestasjonen!!! SKal jeg ta kampen enda en gang eller skal jeg ta med friske barn til legen for å få en henvisning til en spesialist for å så få utredningen?? Er alle helsestasjoner så j**** vanskelige eller er det bare den jeg har flyttet til?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 -helsestasjon sender ikke henvisning noe sted de, det må du til fastlege for uansett, så ja, du tar med det er ellers friskt barn til legen og ber om en henvisning...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 De kan utføre testen vi har blitt bedt om å ta der, det er derfor jeg tenkte jeg skulle bruke dem, men det er jo helt håpløst. Frister ikke akkurat å reise dit i det hele tatt for å være ærlig...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Det skulle ikke være Sentrum Helsestasjon i Tromsø? Sekretæren der er helt ubrukelig, jeg kan ikke fatte at hun får lønn for å stå og stirre ut i lufta i timesvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå