Gå til innhold

Hvor ofte baker dere brød?:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg baker brød to ganger i uken, blir 3 store brød hver gang. Lurer på hvilke tilstander det blir når vi snart blir 4 i hus ;p

Er tidkrevende med denne brødbakinga da, men det er jo så mye sunnere og smaker såå mye bedre med hjemmebakt brød :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aldri. Baker knekkebrød da, men de er det bare jeg som spiser

Skrevet

Baker grove rundstykker en gang per uke. Så har jeg til matpakkene:)

Skrevet

Jeg er en periodebaker, så her bakes det ikke brød for tiden. :P

 

 

Men i de periodene jeg baker så baker jeg kanskje 2-5brød i slengen for å ha i frysa og masse rundstykker. :)

Skrevet

En gang i året - til jul :D

Skrevet

Hver gang jeg har glemt hvorfor jeg ikke pleier å gjøre det. Dvs ca 1-2 ganger i året ;) Vi er 6 i familien og spiser ca ett stort brød for dagen.

Skrevet

bake er noe jeg sjeldent gjør.....skulle blitt flinkere der.

Skrevet

Har alltid hjemmebakt brød i frysen:) Baker stort sett 1 gang i uken og så spiser vi litt av hvert..

Skrevet

Hver søndag baker jeg fire store brød:)

Gjest Ziva
Skrevet

Aldri, er billigere å kjøpe skyteskiver ;)

 

Er helt håpløs på gjærbakst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...