Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Jeg baker brød to ganger i uken, blir 3 store brød hver gang. Lurer på hvilke tilstander det blir når vi snart blir 4 i hus ;p Er tidkrevende med denne brødbakinga da, men det er jo så mye sunnere og smaker såå mye bedre med hjemmebakt brød
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 aldri. Baker knekkebrød da, men de er det bare jeg som spiser
M1975 Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Baker grove rundstykker en gang per uke. Så har jeg til matpakkene:)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Jeg er en periodebaker, så her bakes det ikke brød for tiden. Men i de periodene jeg baker så baker jeg kanskje 2-5brød i slengen for å ha i frysa og masse rundstykker.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 3. mai 2012 #6 Skrevet 3. mai 2012 Hver gang jeg har glemt hvorfor jeg ikke pleier å gjøre det. Dvs ca 1-2 ganger i året Vi er 6 i familien og spiser ca ett stort brød for dagen.
GlemMegEi Skrevet 3. mai 2012 #7 Skrevet 3. mai 2012 bake er noe jeg sjeldent gjør.....skulle blitt flinkere der.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #8 Skrevet 3. mai 2012 Har alltid hjemmebakt brød i frysen:) Baker stort sett 1 gang i uken og så spiser vi litt av hvert..
♡ Mams og gutten ♡ Skrevet 3. mai 2012 #9 Skrevet 3. mai 2012 Hver søndag baker jeg fire store brød:)
Gjest Ziva Skrevet 3. mai 2012 #10 Skrevet 3. mai 2012 Aldri, er billigere å kjøpe skyteskiver Er helt håpløs på gjærbakst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå