Gå til innhold

Blah. Håper uflaksen er slutt nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hjemme et ekstra halvår med minstemann, noe som har gjort et solid innhugg i økonomien. Endelig er vi ajour igjen denne måneden. Trodde vi.

Mandag fikk bilen motorhavari. Så denne uka har jeg syklet 5 km i oppoverbakke for å levere i bhg/skole og nå toget til jobb. Føles som et lite maraton hver dag, da jeg er i uke 35 med masse kynnere og morgenkvalme som ikke vil slippe taket. Må ta pauser ofte, nesten redd for at fødselen skal sette igang.

Tirsdag oppdager vi lekkasje i taket (med fuktskader).

Natt til i dag ble mannens sykkel stjålet fra oppkjørselen. Type 40-årskrisesykkel; alt for dyr og alt for lite brukt.

På den positive siden har vi ikke lagt ferieplaner i år, siden jeg er høygravid.

Og heldigvis får vi begge igjen på skatten. Sykkelen var låst, men ikke låst fast i noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høygravid og sykler 5 km? Imponerende!! :) Hadde ikke jeg klart iallefall. Får håpe alt ordner seg for dere da! Du har vel perm om 3 uker? Da kan du jo slappe litt mer av iallefall:) Har og perioder der jeg har max uflaks i ALT, men alt ordner seg for snille jenter sier de..

Skrevet

Usj, det var da svært til uflaks. Men imponerende at du sykler med to unger da - jeg er 32 uker og i fin form og har parkert sykkelen for lengst (mye fordi jeg blir uglesett av mine kolleger om man er gravid og aktiv). To uker igjen nå, så er det permisjon og du kan puste ut.

Sykkelen var kanskje forsikret? Kjipt uansett, men da får dere kanskje kjøpt tilbake sykkel uten de helt store utgiftene - sjekk innboforsikringen dersom den ikke var spesialforsikret.

Uansett lykke til - det ordner seg:)

Skrevet

Takk!

Sykkelen er forsikret, men vet ikke om det gjelder så lenge den ikke var låst fast i noe. Får ringe og sjekke i morgen.

Det er bare minstemann som sitter på sykkelen med meg, de to største må pent tråkke selv :)

Ja, blir godt med permisjon nå. Og blir nok litt hjemmekontor frem til det, de dagene jeg har mulighet.

Håper uflaksperioden er over nå, må nesten le også når det hoper seg opp slik :)

Skrevet

Da hadde jeg rett og slett sagt at den var låst fast i noe...

Gjest Heartbroken
Skrevet

Kjempeimponert og litt lattermild med tanken på synet av deg med magen, på sykkel, i oppoverbakke - med hjelmen på snei og vill i blikket :)

Da tror jeg jammen at jeg hadde spandert på oss en taxi, altså. Men så er jeg ihuga motstander av å ha det unødig vondt og travelt også da - litt lat, kan du sei :)

Lykke til med bil, permisjon og ikke minst BABYEN :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...