Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Bestiller sjeldent fra utenlandske nettsider. Men den 26. Mars så gjorde jeg det. Betalte med paypal som jo skal være trygt. Men jeg har enda ikke fått joggeskoene jeg bestilte til mini. Men vet ikke om det er vanlig å vente enda lengre... Men når jeg sender mail for å få noe info så får jeg ikke svar fra nettbutikken. Derfor jeg er redd jeg heller ikke kommer til å få skoene.. Hvor lang tid burde jeg gi det? Er det i det hele tatt noen sjans for å få pengene igjen?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Du må melde fra til paypal innen 45 dager om du skal ha sjans til å få tilbake pengene... Gå inn på pay pal og les prosedyren der...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 I følge samboer så er paypal veldig trygt, han har handlet en del klær og sko der fra. Men gå inn å les på regler osv på paypal!
Gjest Mentha & Junior Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Paypal er en trygg betalingsmetode. Send en mail til de og åpne en klage/tvist på saken. Det må gjøres innen en viss tid. Gjorde det selv da jeg ikke fikk en vare jeg hadde bestilt, og selgeren ikke svarte på mail. Da ble det fortgang i sakene Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #5 Skrevet 3. mai 2012 Så bra! Fikk du varene eller pengene igjen? Håper på skoa da mini ønsker seg de så veldig! Takk for svarene. Har sendt de en Mail nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå